۱۴۰۳ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

GITEX 2015 Dubai : امضاء قرارداد همکاری مایکروسافت و پاسیفیک کنترلز برای ارائه Galaxy 2021 + توضیحات فنی تجاری

به گزارش خبرنگار شبکه خبری ICTPRESS از محل برگزاری نمایشگاه جیتکس در دوبی ، گلکسی 2021 یک پلتفرم نرم افزاری آماده برای آینده ای پویا است. این پلتفرم میتواند سرویسهای بسیار زیادی هم در بخش دولتی و هم خصوصی ارائه دهد. 
این سرویسها میتواند امنیت دینامیک، بهداشت و سلامت، پذیرایی، آموزش، خرده فروشی، حمل و نقل، زیرساخت، و برنامه های مالی باشد.
پلتفرم ابری مایکروسافت آزور با این هدف طراحی شده که از مفهوم پلتفرم بعنوان سرویس (PaaS) و زیرساخت بعنوان سرویس (IaaS) در شبکه جهانی دیتا سنترها استفاده کند. 

 

 

 


همکاری پاسیفیک کنترلز و مایکروسافت به توسعه دهندگان اجازه میدهد تا بتوانند اپهای مدیریت شرکتها، تلفن همراه، وب و اینترنت اشیاء (IoT) را با سرعت بیشتری طراحی و پیاده سازی کنند.
دیلیپ راهولان، مدیر پاسیفیک کنترلز می گوید: حضور در کنار مایکروسافت باعث می شود تا بازار جهانی IoT در دسترس OEMها، شرکای مایکروسافت و اپراتورهای تلکام  قرار بگیرد تا به آنها در بهبود ارائه سرویس کمک کند. 
شرکتهای OEM قادر خواهند بود تا سرویسهای بعد از فروش خود را در مدت زمان بهتری به مشتری ارائه کنند، هزینه_های نگهداری را پایین بیاورند، کیفیت تجهیزات خود را بالا ببرند، و بتوانند با عملکردهای هوشمند تجاری کیفیت محصولات و سرویسهای خود را برای ارزشهای بعد از فروش افزایش دهند. 
نقش پاسیفیک کنترلز در اینجا ارائه پکیجی شامل پلتفرم IoT مبتنی بر ابر، تحلیلهای بیگ دیتا، طیف گسترده برنامه_های IoT، قابلیتهای موجود در دستگاهها، مانیتور کردن تواناییها، فرآیندهای مؤثر در تجارت، انتقال مهارتهای تجاری و بازرگانی است تا به اپراتورهای تلکام امکان دهد از بهترین فرصتهای IoT که در بازار وجود دارد نهایت استفاده را بکنند.
قرار گرفتن گلکسی 2021 بر روی مایکروسافت آزور به تمام شرکتهای سراسر دنیا پلتفرم کامل و جامعی برای تجارت دیجیتال ارائه می دهد. 
تواناییهای بی نظیر و منحصربفرد گلکسی 2021 برای کار با تحلیل بیگ دیتا، استفاده از آن در ماشینهای مختلف، تجهیزات و سیستمهای موجود در کنار بزرگترین شبکه ارتباطاتی امن و خصوصی، دیتابیسهای ترکیبی، فضای ذخیره و کدگذاریهایی که آزور در اختیار می گذارد به متقاضیان کمک می کند تا برنامه_های IoT منحصربفردی را بکار گیرند.

به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، جیتکس 2015 ، روز یکشنبه 26 مهر رسما افتتاح شد. این نمایشگاه امروز پنجشنبه 22 اکتبر برابر با 30 مهر 94 به کار خود پایان داد.
140 هزار نفر از بیش از 140 کشور جهان از نمایشگاه جیتکس 2015 بازدید کردند.3600 کمپانی از 62 کشور جهان طی 5 روز مداوم در جیتکس 2015 حضور یافتند.شعار امسال جیتکس 2015، آینده اینترنت همه اشیاء بود و نوآوری، ابرهای متصل، بیگ دیتا، امنیت و پویایی و همچنین بازگشت دوباره آزمایشگاه Google CSI از مهمترین بخشهای این نمایشگاه بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

87684