۱۴۰۳ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

GITEX 2015 Dubai : مدل ابر هایبریدی با حفظ امنیت اطلاعات نیاز دیتای دولتها را برآورده میکند

به گزارش خبرنگار شبکه خبری ICTPRESS از محل برگزاری نمایشگاه جیتکس در دوبی ، بسیاری از شرکتها نسبت به اینکه دیتای خود را در فضای دوردست قرار دهند نگران هستند و مقررات جدید امکان استفاده کامل سازمانهای بخش عمومی از سرویسهای ابری را تقریبا غیر ممکن می کند.
برای بخش عمومی و دولتی، دیتا باید محلی باشد و اصلا امکان اینکه این دیتا خارج از کشور قرار بگیرد وجود ندارد. اگر به بخش خصوصی هم نگاهی داشته باشیم اکثر مدیران شرکتها نگران امنیت اطلاعات خود هستند.
اینها بخشی از صحبتهای "منظور تحمه" مدیر منطقه_ای اینفور در خاورمیانه در حاشیه جیتکس 2015 دوبی است. 
او می گوید: تنها راه حل برطرف کردن این مشکل استفاده از ابرهای هایبریدی است. 
خود برنامه و زیرساخت آن شامل سیستم عامل و دیتابیس ، بصورت ریموت میزبانی میشوند که در یکی از دیتاسنترهای آمریکا و یا اروپا قرار دارند. 
ولی دیتای مشتری در سرور محلی نگهداری میشود تا باعث اطمینان خاطر شرکتها از بابت امنیت اطلاعاتشان شود.
مدل هایبریدی با قوانین دولتهای منطقه در خصوص سازمانهای دولتی و عمومی هم سازگاری دارد.
او اضافه کرد که خیلی از مشتریان منطقه_ای در حال حاضر از ابرها برای بخش کوچکی از تجارت خود استفاده می کنند تا بالاخره آن را به همه بخشها گسترش دهند. کافی است که تصمیم بگیرند و شروع کنند، مطمئننا احساس رضایت و خشنودی خواهند کرد.

 

 

 


به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، روز یکشنبه 26 مهر رسما افتتاح شد. این نمایشگاه ساعت 13 امروز پنجشنبه 22 اکتبر برابر با 30 مهر 94 به کار خود پایان داد.
140 هزار نفر از بیش از 140 کشور جهان از نمایشگاه جیتکس 2015 بازدید کردند.3600 کمپانی از 62 کشور جهان طی 5 روز مداوم در جیتکس 2015 حضور یافتند.شعار امسال جیتکس 2015، آینده اینترنت همه اشیاء بود و نوآوری، ابرهای متصل، بیگ دیتا، امنیت و پویایی و همچنین بازگشت دوباره آزمایشگاه Google CSI از مهمترین بخشهای این نمایشگاه بود.

اگر علاقه مند به دریافت اخبار نمایشگاه جیتکس قبل، حین برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه خصوصا جیتکس 2015 هستید می توانید از طریق سایت www.ictpress.ir با جستجوی کلید واژه GITEX2015Dubai به راحتی به این اخبار دسترسی یابید و یا از طریق لینک زیر اقدام کنید:


http://www.ictpress.ir/?lang=fa&act=search&myquery=gitex




نظرات : 0

ثبت نظر

77736