۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

برای دستبند سلامت اچ تی سی گریپ تا سال آینده صبر کنید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، دستبند سلامت اچ تی سی گریپ برای آخر سال درنظر گرفته شده بود ولی ظاهرا فعلا فضای اطراف این دستگاه را ابرهای سیاهی گرفتند و آینده آن نامعلوم است.
در خبر کوتاهی که دیروز از دفتر مرکزی HTC منتشر شد ذکر شده که برای اوایل سال 2016 میلادی منتظر اکوسیستم کاملا دیجیتالی از محصولات HTC باشید. هر چند که این خبر خیلی کلی گفته شده و چند محصول مختلف را در بر می گیرد به نظر دستبند سلامت هم یکی از آنهاست که در قالب این اکوسیستم جا میگیرد.
متنخبر این چنین است:
"ما در تلاش هستیم تا محصولات پلتفرم سلامتی قابل اتصال خود را گسترش دهیم، به همین دلیل Under Armour و HTC تصمیم گرفتند برای ابتدای سال آینده میلادی فضای یکپارچه کاملا دیجیتالی به مشتریان خود عرضه کنند. این ارائه جهانی به تمام ورزشکاران دنیا کمک میکند تا سلامت و وضعیت جسمانی خود را در هر زمان زیر نظر داشته باشند، آن را مدیریت کنند و بتوانند آن را بهبود بخشند. تیم ما توانسته کار خارق العاده ای انجام دهد و با آوردن این فناوری به زندگی مردم باعث ایجاد هیجان در بین مردم شود."
دستبند سلامت اچ تی سی گریپ از صفحه منحنی شکل 1.8 اینچ AMOLED استفاده میکند و با تمام گوشیهای اندرویدی که نسخه سیستم عامل بالای 4.3 دارند و گوشیهای اپل که از iOS 7 به بالا استفاده میکنند سازگار است.
دستبند سلامت HTC از تما اپ ها و نرم افزار و لوازم جامبی Armour استفاده میکند و در هر لحظه ضربان قلب و نبض شما را اندازه میگیرد. حتی به شما امکان میدهد که ورزش و برنامه رژیم خود را کاملا مانیتور کنید.
دستبند سلامت اچ تی سی گریپ تا به حال یکبار کنسل شده و اکنون نیز عرضه آن تا سال آینده به تأخیر افتاده است. امیدواریم که این دستگاه پوشیدنی ارزش این همه انتظار را داشته باشد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

68079