۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

کاربران نهایی بزودی اینترنت را 17 تا 22 درصد ارزان تر دریافت میکنند + ویدئو

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ایرنا، محمود واعظی به جلسه برگزار شده کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: تلاش جلسه بر این بود تا کسانی که از پهنای باند داخل استفاده میکنند از خدمات ارزان تری برخودار شوند.
وی بیان کرد: مقرر شد شرکت ارتباطات زیرساخت بر همین اساس پهنای باند ارزان تری ارائه دهد و شرکت مخابرات ایران و زیرساخت نیز تسهیلاتی را برای انتقال مد نظر قرار دهند.
دکتر واعظی خاطر نشان کرد: اقدام های در نظر گرفته شده عاملی خواهد بود تا مردم در آینده ای نزدیک بین 17 تا 22 درصد اینترنت را ارزان تر دریافت کنند.
کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران هفته گذشته جلسه ای برای تعیین نرخ تعرفه تلفن ثابت و اینترنت برگزار کرد و در آن تصمیم های لازم درباره نرخ های جدید اتخاذ شد که نتیجه نهایی آن بزودی در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.
محمود واعظی پیش از این از تلاش برای کاهش تعرفه‌های اینترنت با مکانیسم مشخص خبر داده بود.
وی کاهش تعرفه را به تصمیم‌گیری کمیسیون تنظیم مقررات منوط و درعین حال اضافه کرده بود این کاهش تعرفه کمتر از 15 درصدی که قول داده بودم، نخواهد بود.

به گزارش آی سی تی پرس، این در حالی است که واعظی پیش از این خبر از کاهش 15 درصدی قیمت تمام شده برای کاربران نهایی اینترنت در ایران داده بود؛ آنچه که به روشنی در ویدئوهای این خبر قابل مشاهده است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

75890