۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

فیلم اهدای لوح و تندیس رتبه نخست نوآوری های شرکتی به مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی کسب رتبه نخست در بخش نوآوری های شرکتی این دوره از جشنواره دکتر نوربخش را با اعطای لوح تقدیر به سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک تبریک گفت.

 

 

 


این شرکت در مراسم اختتامیه‌ ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که اخیرا در نیمه دیماه 95 در برج میلاد تهران برگزار شد با "سامانه تشخیص تقلب پایا" به عنوان نوآوری برتر شرکتی موفق به کسب جایزه‌ دکتر نوربخش شد.
انتخاب بانک‌ها و شرکت های برتر نوآور یکی از فعالیت‌های جانبی همایش ‌سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است که از نخستین دوره برگزاری تاکنون با رعایت سه معیار نوآورانه بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه در دستور کار همایش قرار گرفته است.
از همایش چهارم دبیرخانه جشنواره دکتر نوربخش تصمیم به انتخاب و معرفی محصولات برتر شرکتی در کنار محصولات برتر بانکی گرفت و شرکت خدمات انفورماتیک هر سال توانست رتبه دار این جشنواره باشد و این درحالیست که امسال نیز این شرکت رتبه نخست بخش نوآوری شرکتی جشنواره را به نام خود ثبت کرد.
بنابراین گزارش، از برترین های ششمین جشنواره دکتر نوربخش در مراسم اختتامیه ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت توسط اکبر کیمجانی قائم مقام بانک مرکزی، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی ، علی کرمانشاه معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی و استاد کلهرنیا، تقدیر بعمل آمد.

 

در ادامه برای مشاهده فیلم اهدای لوح و تندیس به سید ابوطالب نجفی، فایل ویدیویی زیر را دریافت کنید ...

نظرات : 0

ثبت نظر

76820