۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

گفتگوی ویدیویی خاتون شهبازی دبیر نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس «سی پال»

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، «خاتون شهبازی» دبیر نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس «سی پال»، پس از برگزاری نشست خبری (دوشنبه 14 آبان)، از مراحل نهایی جشنواره به شبکه خبری آی سی تی پرس میگوید.

 

خاتون شهبازی، دبیر جشنواره سی پال گفت: در طول تحقیق و تجربه کاری که در حوزه مد و لباس داشتیم، متوجه شدیم که درسراسر ایران فعالان مد و لباس بسیاری وجود دارند که بسیار خلاق و توانمند  هستند و برای خودشان کسب و کار ایجاد کرده و کارآفرینند در عین حال آنگونه که باید کارشان در معرض دید مخاطبان قرار نگرفته است. این موضوع ارتباط مستقیمی با رونق اقتصادی کار آنها دارد.
به همین دلیل تصمیم گرفتیم که شرایطی را برای این افراد ایجاد کنیم تا بتوانند خلاقیت خودشان را بروز دهند و با مخاطب ارتباط برقرار کنند. 
 شهبازی تصریح کرد: «استفاده و شناسایی پتاسیل فضای مجازی در توسعه کسب و کار فعالان مد و لباس موثر خواهد بود البته چند وقتی است که فضای کسب و کار از امکانات فضای مجازی بهره می برد، اما عموما کسب و کارهای حوزه مد و لباس سنتی هستند.
پیش بینی می‌ شود که اگر از فضای مجازی به شکل قاعده‌مند استفاده شود، فرصت‌های بیشتری در اختیار فعالان قرار می‌گیرد و دفتر کار آنها محدود به یک نقطه جغرافیا نخواهد بود. در این صورت افراد بیشتری کارهای آنها را می توانند ببیند و حتی روابط بین المللی برایشان میسر خواهد شد. 
 شهبازی گفت: کشور ما در حوزه مد و لباس درحال رشد و شکوفایی است. هدف ما همگام شدن طراحان و حمایت آنها در این مسیر است. همچنین برگزاری این جشنواره باعث آشنایی بیشتر مردم با کالا و تولید ملی می شود و به هدف فرهنگ سازی مردم برای آشنایی با حوزه مد و لباس ایرانی- اسلامی نزدیک میشویم. 
«سی پال اولین جشنواره اینترنتی مد و لباس ایران» با دبیری خاتون شهبازی از تاریخ 24 تا 28 آبان 97 برگزار می‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

31907