۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

ویژه اولی ها: با هزینه کمتر به اندازه مصرفت مکالمه کن!

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این صرفه جویی نوعا به معنای مقرون به صرفه بودن در استفاده از منابع لازم برای تامین نیازهای اولیه و ضروری زندگی است.

از آنجایی که این روزها، ارتباطات به عنوان عنصری حیاتی، نقش مهمی در زندگی همه ما ایفا می کند و نمی توان جهان را بدون این عنصر متصور بود، بنابراین در حکم یک نیاز ضروری تلقی شده و راهکارهایی برای ارتباطات برپایه هزینه های کمتر بسیار حائز اهمیت است.

در این میان تلفن همراه به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباطات دائمی میان افراد، مبتنی بر خدمات متنوع و گسترده از سوی اپراتورهای موبایل، اکنون ضریب نفوذ فزاینده ای دارد به طوری که باید باور کنیم همه ایرانیان به نوعی با این ابزار و خدمات آن سر و کار دارند.

با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین کاربردهای این ابزار، برقراری تماس های ضروری و مکالمه میان افراد به شمار می رود لیکن هر چقدر این مکالمات ارزان تر تمام شود، به نفع مردم خواهد بود.

اکنون در شرایط اقتصادی کنونی که فشارهای بیرونی بر کشور حاکم است و مردم به دنبال راه حل هایی برای کاهش هزینه های سربار زندگی هستند، کاهش هزینه تماس های تلفنی با ارائه روش های جدید و متنوع از سوی اپراتورهای موبایل، موثر و کاربردی است.

در حال حاضر همراه اول با در اختیار داشتن سهم بالایی از کاربران تلفن همراه در کشور با ضریب نفوذ بیش از 60 درصد، با ارائه روشی، هزینه های مشترکین خود را درون شبکه این اپراتور مبتنی بر اندازه مشخص مصرف، به حداقل ممکن رسانده است.

بنابراین اگر شما هم مشترک همراه اول هستید، برای آشنا شدن با این روش، تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید:

 

با این روش، نرخ مکالمه موبایل چقدر ارزون میشه؟

بسته های مکالمه همراه اول، پیشنهادی عالی برای مشترکین این اپراتور محسوب می شود.

چراکه با این روش هر فرد می تواند با کنترل هزینه های خود، به میزان مشخصی که مکالمه می کند هزینه پرداخت کند؛ یعنی همانند بسته های اینترنت برای کنترل هزینه های کاربران که منطبق بر حجم مصرفی برنامه ریزی کاربران از سوی آنان خریداری می شود، در این طرح نیز مردم می توانند مکالمات همراه اولی خود را درون این شبکه گسترده، با هزینه کمتر و بر اساس میزان برنامه ریزی شده توسط خودشان، انجام دهند.

بنابراین اگر در حالت عادی به ازای هر دقیقه مکالمه درون و برون شبکه همراه اول برای سيم كارت های دائمي ۵۹۹ ريال و برای سيم كارت های اعتباري ۸۹۹ ريال محاسبه می شود، اکنون بکمک این روش هزینه های مکالمه مشترکین در کل به اندازه میزان مصرف مشخص آنان برآورد می شود.

به طور مثال اگر یک مشترک دارای سیم کارت دائمی برای انجام 200 دقیقه مکالمه در حالت عادی، به ازای هر دقیقه 599 ریال پرداخت می کند، با خرید بسته با حجم 200 دقیقه مکالمه در روش جدید می تواند با حدود 1000 تومان هزینه کمتر (به ازای هر دقیقه حدود 54 تومان) به مکالمه بپردازد.

این موضوع ضمن پایین آوردن هزینه های کاربران، زمینه مناسب برای برنامه ریزی صحیح میزان مکالمات و هزینه ها را برایشان به خوبی فراهم می کند.

برای بهره مندی از این روش، کافی است سیم کارت همراه اول داشته باشید و یک بار شماره #337*10* را با گوشی موبایل تان شماره گیری کنید؛ حالا می توانید به راحتی از بین بسته های متنوع مکالمه، بسته دلخواه خود را انتخاب کرده و به مدت سی روز با هزینه کمتر و به اندازه مصرف خودتان مکالمه کنید!

 

بسته های مکالمه درون شبکه

 

 

برای استفاده از کدهای دستوری در جداول بالا به آدرس اینترنتی: https://www.mci.ir/conversation-packages مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که این خدمات برای هر دارنده سیم کارت همراه اول است بنابراین همه مشترکین دائمی و اعتباری می توانند این بسته ها را فعال و به مدت یک ماه برای مکالمات درون شبکه همراه اول از آن استفاده کنند.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

34596