۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

«یاد و کار» سامانه آموزشگاهی آنلاین برای آموزش‌های تلفیقی معرفی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی بامداد، مهندس مرتضی متواضع بنیان‌گذار مجتمع دانش‌بنیان «دانش و فناوری بامداد» با اعلام این خبر گفت: سامانه «یاد و کار» با ارائه امکانات مورد نیاز برای استادان به منظور آموزش آنلاین، بهترین تجربه یادگیری با این روش را برای دانش‌پذیران به ارمغان آورده و حتی به توسعه فضای آموزشی در آموزشگاه‌های کشور کمک شایانی خواهد کرد.

 

 
وی افزود: امکانی که این سامانه ایجاد می کند به این صورت است که مدیران، استادان و دانش‌پذیران می توانند یک دوره آموزشی واحد، متشکل از تعدادی جلسات حضوری و مجازی را بصورت تعریف شده و تلفیقی تجربه کنند. به عبارتی در این آموزشگاه‌ها همراستا با برخی کلاس های آموزشی به صورت حضوری، برخی دیگر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.  
بنیان‌گذار مجتمع آموزشی بامداد تصریح کرد: به تعبیری فراتر در شرایط خاص همانند شرایط فعلی و شیوع کروناویروس، با تعطیل شدن کلاس های حضوری، بلافاصله کلاس های آنلاین به کار خود ادامه می دهد و حتی یک روز نیز آموزشگاه تعطیل نخواهد بود.
وی در ادامه با بیان اینکه امکانات این سامانه یکی از بی‌نظیرترین ابزار در جهان در حوزه وب کنفرانس و کلاس‌‌درس مجازی است، اظهار داشت: در پنل مدیریت این سامانه، امکان انعطاف بسیار وسیعی وجود دارد تا همه شئونات یک آموزشگاه، بصورت دقیق و تلفیقی حفظ و اجرا شود.
مرتضی متواضع در پایان با اشاره به مزایای این فناوری نوین در حوزه آموزش کشور خاطرنشان کرد: آموزش تلفیقی در آینده نزدیک، موجب تحولی عظیم در نظام آموزش‌های فنی‌و‌حرفه ای و کوتاه‌مدت خواهد بود.
لازم به یادآوری است سامانه «یاد و کار» توسط مجتمع دانش بنیان «دانش و فناوری بامداد» طراحی و ارائه شده است.

در ادامه توضیحات مهندس مرتضی متواضع، مربوط به این سامانه را در فیلم مشاهده کنید:

 

نظرات : 0

ثبت نظر

24197