۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

گلکسی Z Flip3 Bespoke Edition سامسونگ معرفی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، سامسونگ برای نخستین‌بار تجربه سری Bespoke را به موبایل‌های خود آورده تا به کاربران قدرت بدهد سلیقه خودشان را بهتر ابراز کرده و دستگاهی داشته باشند که واقعا متعلق به خودشان باشد.

 

 

استفانی چوی، معاون ارشد و مدیر بازاریابی سامسونگ در این خصوص گفت: امروزه کاربران گوشی‌های موبایل دارای جنبه‌های مختلفی هستند ما معتقدیم فناوری مورد استفاده آن‌ها باید نشان دهنده شیوه زندگی منحصر‌به‌فردشان باشد. گلکسی Z Flip3 Bespoke Edition تجربه‌هایی نوین را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا از طریق فناوری‌های مورد استفاده خودشان، شخصیت‌شان را بروز دهند.

گلکسی Z Flip3 با اندازه کوچک، طراحی خاص و قابلیت‌های نوآورانه، به کاربران امکان می‌دهد شخصیت و سلیقه خود را ابراز کنند. قابلیت‌های شخصی‌سازی منحصر‌به‌فرد گلکسی Z Flip3 شامل شکل انعطاف‌پذیر، مجموعه‌ای خلاقانه از لوازم جانبی و تجربه موبایلی متمایز با استفاده ازOne UI، جزو نکات اصلی جذاب برای کاربران این دستگاه بود. سامسونگ در واکنش به این تقاضا، نسخه Bespoke این گوشی را عرضه کرده است که ترکیب‌هایی جدید از رنگ‌های قابل شخصی‌سازی و UX ویژه با امکانات بیشتر برای شخصی‌سازی مطابق سلیقه کاربر را شامل می‌شود.

 

 

برای تعیین رنگ‌های انتخابی، سامسونگ ترندهای رنگ فعلی و آینده را مورد بررسی قرار داده و روندهای فرهنگی اجتماعی را برای پیش‌بینی تغییرات در اولویت‌ها و نیازهای کاربران، تجزیه و تحلیل کرده است. سامسونگ همچنین هزاران رنگ را آزمایش و سایه‌هایی را شناسایی کرده که ترکیب آن‌ها کاملاً مکمل یکدیگر هستند. نتیجه این بررسی‌ها یک پالت از 49 ترکیب رنگ احتمالی برای گلکسیZ Flip3 Bespoke Edition  است. کاربران می‌توانند با انتخاب قاب‌های گوشی مشکی یا نقره‌ای و رنگ‌های جلو و عقب آبی، زرد، صورتی، سفید یا مشکی، ترکیب منحصر‌به‌فرد خود را ایجاد کنند.

و از آنجا که استایل و سلیقه کاربران همچنان در حال تکامل است، سامسونگ همچنین Bespoke Upgrade Care را منحصراً برای کاربران گلکسی Z Flip3 Bespoke Edition ارائه می‌دهد تا بتوانند هر زمان که بخواهند رنگ دستگاه خود را تغییر دهند. دارندگان گلکس  Z Flip3 Bespoke Edition می‌توانند برای تعویض پنل دستگاه خود با رنگ‌های جدید در Samsung.com ثبت نام کنند تا مطمئن شوند دستگاه‌شان با هرگونه تغییر احتمالی در سلیقه‌شان هماهنگ می‌ماند.

کاربران همچنین می‌توانند سری گلکسی  Watch4خود را در استودیو اختصاصی گلکسی Watch4، با ترکیب و تطبیق انواع رنگ‌ها، اندازه‌ها و مدل‌های بند، سفارشی‌سازی کنند. کاربران سری گلکسی Watch4 همچنین از طریق آخرین به روزرسانی نرم‌افزاری فرصت بیشتری برای شخصی‌سازی خواهند داشت و به قابلیت‌های جدیدی دست پیدا می‌کنند که شامل این موارد می‌شود: تعدادی از استایل‌های جدید قابل تنظیم صفحه ساعت، بهبود ویژگی زمین خوردن کاربر که می‌توانند حساسیت آن را تنظیم کنند و ویژگی جدید «Knock knock» که با استفاده از فرمان‌های حرکتی مچ دست برنامه‌ها و ویژگی‌های مورد علاقه یا پرکاربرد را فعال می‌کند.

 

 

دسترسی 

کاربران می‌توانند گوشی گلکسی Z Flip3 Bespoke Edition و ساعت هوشمند Watch4 Bespoke Edition خود را در استودیوBespoke  منحصراً در Samsung.com طراحی و بررسی کنند. استودیوBespoke  تجربه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب از محصول را با پیش نمایش 360 درجه از ترکیب‌ها ارائه می‌دهد و راه‌های آپلود تصویر انتخابی برای به اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی را در اختیار شما می‌گذارد. پس از ثبت سفارش، دستگاه‌ها با توجه به انتخاب کاربران ساخته می‌شوند و در بسته‌بندی‌های ویژه قرار می‌گیرند. تصاویر زمینهBespoke Edition  و صفحه نمایش رویی با رنگ دستگاه همگام می‌شوند و دستگاه‌ها با ظاهری کاملاً هماهنگ به دست کاربران می‌رسد.

این محصول از روز 20 اکتبر و در حال حاضر برای بازارهای کره جنوبی، آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا عرضه شده است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

53660