۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

محصول استارتاپی «دستیار دیجیتال» مرکز نوآوری ایران زمین معرفی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، آرین آزادیان مدیر نوآوری مرکز نوآوری ایران زمین درباره این محصول توضیح داد: دستیار دیجیتال بانک ایران زمین که از زیرساخت‌ و سرویس‌های بوم فراز استفاده می‌کند، یک ربات صوتی است که قابلیت ارائه خدمات و محصولات بانکی را به‌صورت یک کانال جدید دارد. 
وی در ادامه گفت: هدف اصلی این محصول، تعامل بهتر با مشتریان و ارتقای کیفیت تجربه استفاده لذت‌بخش‌تر از خدمات و محصولات بانکی است. 

 


وی با بیان اینکه این محصول سه جنس عملیات و فرآیندهای مختلف را پشتیبانی و به مشتریان ارائه می‌کند، اظهار داشت: این فرآیندها شامل عملیات بانکی، تعامل با مشتریان و پاسخگویی به آنان و در نهایت آموزش‌های محصولات و خدمات بانکی است.
آزادیان عملیات بانکی دستیار دیجیتال را اینگونه تشریح کرد: این محصول می‌تواند عملیات بانکی مشتریان بانک ایران زمین را توسط فرمان صوتی، با تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر برای آنان انجام دهد. عملیات‌های انتقال وجه، پرداخت، صورت‌حساب‌ها و گردش‌های مالی، عملیات رمز، خرید کارت هدیه، بسته اینترنت و شارژ همچنین خدماتی در راستای اطلاعات شعب از جمله مواردی است که توسط این محصول پشتیبانی می‌شود.
مدیر نوآوری مرکز نوآوری ایران زمین در ادامه درباره خدمت تعامل با مشتریان که توسط دستیار دیجیتال ارائه می‌شود، گفت: یکی از موارد مهمی که این محصول بر اساس آن با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند، پاسخگویی به سوالات مشتریان در رابطه با استفاده از محصولات و خدمات بانکی همچنین راهنمایی آنان در مواجهه با مشکل در هنگام استفاده از خدمات بانکی است؛ به عبارتی این محصول نیاز مشتری به حضور فیزیکی در شعبات بانکی و حتی تماس تلفنی را در این زمینه مرتفع ساخته است.
وی همچنین به آموزش‌های بانکی به عنوان خدمتی دیگر از دستیار دیجیتال اشاره و بیان کرد: این محصول آموزش‌های ویدیویی و صوتی را در رابطه با محصولات و خدمات بانکی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؛ به این صورت که مخاطبان می‌توانند به راحتی با درخواست آموزش مورد نظر از دستیار دیجیتال، محتوای ویدیویی را دریافت کنند. از طرفی هم هر محصول جدیدی که ارائه شود از طریق کانال دستیار دیجیتال به مشتریان ارائه خواهد شد.
وی در پایان درخصوص برنامه آینده نزدیک این محصول گفت: به دنبال این هستیم که در دستیار دیجیتال بانک ایران زمین، اجرای حداکثری فرآیندهای بانکی را داشته باشیم تا تقریبا همه اتفاقاتی که در مسائل روزمره افراد در مواجهه با محصولات و خدمات بانکی می‌افتد از این طریق پشتیبانی کنیم. البته با اتصال به زیرساخت قدرتمند بوم‌فراز و استفاده از سرویس‌های آن طبیعتا فرآیندهای بانکی دستیار دیجیتال هم به نحوی طراحی شده که هر فرآیند جدیدی به محض اینکه به محصولات بانک ایران زمین و فرازپلاس اضافه شود، مشتریان خواهند توانست از آن فرآیند داخل کانال دستیار دیجیتال بهره‌مند شوند.

 

 

 


نظرات : 0

ثبت نظر

75161