۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت

قابلیت‌های کاربردی تلگرام در بروزرسانی جدید

ICTPRESS - در بروزرسانی جدید تلگرام ویژگی‌های جدیدی چون پیام یکبار مصرف صوتی و تصویری که پس از شنیده یا دیده شدن پاک می‌شوند، به این پیام‌رسان افزوده شده است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، تلگرام ۱۰ ویژگی جدید را معرفی کرده است که در آخرین روز ماه ژانویه در دسترس کاربران قرار گرفته است. برخی از این ویژگی‌ها برای کاربران پریمیوم و برخی دیگر برای همه کاربران ارائه شده‌اند. 

 

تبدیل کردن پوشه «Saved Messages» به یک ابزار قدرتمند برای ذخیره‌سازی

تا پیش از این، پوشه "Saved Messages" به عنوان مکانی برای یادداشت، یادآورها و ذخیره پیام‌ها، چت‌ها و دیگر چیزها مورد استفاده قرار می‌گرفت. در بروزرسانی جدید تلگرام امکانات فراوانی برای دسته‌بندی و استفاده بهینه از این پوشه در پیام‌رسان فراهم شده است.
 
اکنون می‌توان در "Saved Messages" پیام‌هایی که از اشخاص یا گروه‌ها و کانال‌ها ذخیره کرده‌ایم را دسته‌بندی کرد و حتی پوشه‌ها را پین کرد تا در بالای فهرست دسترسی بهتری داشته باشند. برای سازماندهی بهتر تلگرام حتی قابلیت‌ تگ‌گذاری پیام‌ها را فراهم کرده است تا بتوان در میان انبوهی از پیام‌های ذخیره شده به راحتی پیام مورد نظر را جستجو و پیدا کرد.

این ویژگی در دسترس همه کاربران پریمیوم تلگرام در اندروید قرار گرفته است.

مشاهده پیام‌های ذخیره‌شده از چت‌ها

با حالت جدید "View as Chats" می‌توانید فهرستی از چت‌ها را ببینید که شامل همه پیام‌هایی می‌شود که از کاربران، گروه‌ها و چنل‌ها به Saved Messages خود ارسال کرده‌اید؛ همچنین این چت‌ها را می‌توانید پین کنید.


مشاهده پیام‌های ذخیره‌شده در Shared Media 

چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌ها دارای یک بخش "Shared Media" هستند که از طریق آن می‌توانید به عکس‌ها، لینک‌ها، موسیقی‌ها و فایل‌های ارسال‌شده دیگر دسترسی داشته باشید؛ با این آپدیت برگه جدیدی با عنوان "Saved" به این بخش اضافه می‌شود که در آن، پیام‌هایی که به Saved Messages خود فوروارد کرده‌اید را می‌توانید مشاهده کنید.

برای سازماندهی بهتر تلگرام حتی قابلیت‌ تگ‌گذاری پیام‌ها را فراهم کرده است تا بتوان در میان انبوهی از پیام‌های ذخیره شده به راحتی پیام مورد نظر را جستجو و پیدا کرد.

قابلیت توقف و ادامه ضبط پیام صوتی یا ویدئویی، دیدن زمان دقیق خوانده شدن پیام در پیام‌های خصوصی و بیشتر شدن سرعت لود ویدئوهای استوری شده برخی دیگر از قابلیت‌های اضافه شده به تلگرام هستند.

نظرات : 0

ثبت نظر

63309