۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

جادوی هوش مصنوعی و S Pen در Galaxy S24 Ultra سامسونگ

ICTPRESS - حضور هوش مصنوعی سامسونگ در پرچمداران جدید سری S، قابلیت‌های جدیدی را به قلم S Pen اضافه کرده که در کنار کاربردهای پیشین آن، به افزایش خلاقیت و بهره‌وری کمک می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر از کار با گوشی ارائه می‌دهد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، قلم S Pen سامسونگ یکی از این ابزارهای کاربردی و مفیدی است که شما را در برابر انبوهی از کارها و تسک‌ها توانمند می‌کند. S Pen فقط یک قلم ساده نیست، بلکه ابزاری قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا به خوبی برای حل چالش‌های روزمره آماده باشید و در عین حال خلاقیت و استعدادهای درونی خود را کشف و شکوفا کنید.

قلم S Pen سامسونگ اکنون در Galaxy S24 Ultra قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. حضور هوش مصنوعی سامسونگ در پرچمداران جدید سری S، قابلیت‌های تازه‌ای را به قلم S Pen اضافه کرده که در کنار کاربردهای پیشین آن، به افزایش خلاقیت و بهره‌وری کمک می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر از کار با گوشی ارائه می‌دهد.

در ادامه شما را با هفت مورد از کارکردهای ویژه قلم S Pen سامسونگ در گوشی‌های Galaxy S24 Ultra آشنا می‌کنیم:

 

 

یادداشت‌برداری و برنامه‌ریزی روزانه

فرقی ندارد که در خانه خود مشغول تماشای تلویزیون باشید یا در میانه یک جلسه کاری، ایده‌های نو در هر زمانی می‌تواند به ذهن خطور کند، برای همین یادداشت برداری و مستندسازی تفکرات و ایده‌ها برای توسعه هرچه بیشتر آنها اهمیت فراوانی دارد. شما می‌توانید از قلم هوشمند S Pen سری Galaxy S24 Ultra سامسونگ کمک بگیرید و نکات کلیدی ایده‌ها یا وظایف روزانه خود را به همان روانی نوشتن روی کاغذ، در گوشی خود یادداشت کنید. با این قلم می‌توانید در کمترین زمان ممکن به برنامه‌های خود نظم دهید و به سمت بهره‌وری بیشتر حرکت کنید.

قلم S Pen با اپلیکیشن Samsung Notes کار می‌کند و به محض خارج کردن آن از گوشی، منوی دستورات Air Command ظاهر می‌شود. از طریق این منو، می‌توانید علاوه بر دسترسی به ابزارها و میانبرهای قلم، با اضافه کردن تصاویر یا ضبط صدا، کیفیت یادداشت‌های خود را بهبود ببخشید؛ آنها را به طور امن در فضای ابری ذخیره کرده و هر زمان که نیاز داشتید، دوباره مرور کنید.

 

سازماندهی سریع یادداشت‌ها

در فضای پرسرعت کسب‌وکار امروزی که بیشتر اوقات فقط به اندازه یادداشت سریع نکات مهم یک جلسه و رفتن به سراغ جلسه بعدی وقت دارید، قابلیت جدید دستیار یادداشت (Note Assist) می‌تواند ناجی شما باشد. این امکان که برای اولین بار در دسترس کاربران گوشی‌های سری S24 قرار گرفته، با استفاده از هوش مصنوعی گلکسی، می‌تواند خلاصه‌نویسی، قالب‌بندی و حتی ترجمه محتوای یادداشت‌های شما را انجام می‌دهد. با این قابلیت، همه نوشته‌‎های شما به طور مرتب سازماندهی می‌شوند تا بتوانید به راحتی آنها را پیدا کنید.

دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف مرتب و خوانا کردن یادداشت‌هایتان کنید. با این قابلیت هوشمند می‌توانید بدون هیچ دردسری، صورت جلسات مهم خود را ثبت کرده، لیست بسازید، یا قدم‌های بعدی را برنامه‌ریزی کنید. بدین ترتیب زمان ارزشمند شما صرف افزایش بهره‌وری در کارهای دیگر خواهد شد.

 


 
گزینش و حاشیه‌نویسی

از دیگر قابلیت‌های منوی Air Command، ابزار Smart Select است که به شما امکان می‌دهد به سرعت دور هر چیزی که روی صفحه نمایش می‌بینید، خط یا شکل بکشید و آن را از سایر بخش‌ها جدا کنید. پس از جدا کردن بخش دلخواه تصویر، می‌توانید از آن متن یا تصویر استفاده کنید یا نوشته‌ای را در حاشیه به آن اضافه کنید. از طریق منوی پاپ‌آپ (pop-up) در بخش Smart Select شما می‌توانید نظرات و دیدگاه‌های خود را در کنار هر چیزی ثبت کنید. ابزار Smart Select منوی قلم S Pen سامسونگ، بهترین دوست جدید شما برای علامت‌گذاری سریع و آسان است.

 

قابلیت Circle-to-Search با گوگل

دیگر برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز درباره اشیا، نیازی به تایپ‌های طولانی ندارید. هوش مصنوعی گلکسی و قابلیت جدید Circle-to-Search در Galaxy S24 Ultra به کمک شما آمده‌اند تا هر چیزی که می‌‌خواهید را فقط با کشیدن یک دایره دور آن، توسط موتور جست‌وجوی گوگل پیدا کنید. برای این کار فقط کافی است با قلم S Pen گوشی، دور هر سوژه یا متن و تصویری که به دنبالش هستید، یک دایره بکشید تا پنجره‌ای جداگانه با نتایج جست‌وجو برایتان ظاهر شود.
  
 

 

ترجمه بیش از 30 زبان

امروزه با توجه به گستردگی روزافزون ارتباطات جهانی، توانایی صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها به زبان‌های مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. فرقی نمی‌کند که با مشتریان خارجی کار کنید یا با همکارانی که زبان متفاوتی با شما دارند؛ قابلیت ترجمه (Translate) در منوی Air Command به عنوان یک مترجم حرفه‌ای برای شما عمل می‌کند. فقط باید زبان مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و روی کلمه یا متن مورد نظر نگه دارید تا ترجمه را به صورت لحظه‌ای ببینید. با پشتیبانی بیش از 30 زبان مختلف، مترجم سامسونگ به شما کمک می‌کند تا ایمیل‌ها، اسناد و حتی گفتار را با انتخاب آیکون بلندگو، به سرعت ترجمه کنید.

 

نوشتن روی صفحه قفل

اکنون پس از تسلط به قلم S Pen و گزینه‌های منوی Air Command سری Galaxy S24 Ultra، وقت آن رسیده که به سراغ منوی ویژگی‌های پیشرفته (Advanced Features) در تنظیمات بروید. این بخش، دارای گزینه‌های دیگری مانند یادداشت روی صفحه خاموش (Screen off memo) است که با فعال کردن آن می‌توانید بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی، روی صفحه نمایش خاموش بنویسید. حتی دیگر نیازی به روشن کردن صفحه گوشی نیست. فقط باید قلم S Pen را از محل خود بیرون بیاورید و برنامه‌های مهم مثل زمان جلسه یا تاریخ ارائه پروژه‌های کاری را یادداشت کنید.

 

تنظیم ژست‌ها و حرکات قلم

قلم S Pen مجهز به بلوتوث است و در بعضی از اپلیکیشن‌های منتخب به عنوان یک کنترل از راه دور عمل می‌کند تا کارایی آنها را به حداکثر برساند. به سادگی باید کلید روی قلم را فشار دهید تا منوی Air Actions فعال شود. بدین ترتیب می‌توانید تمامی ژست‌های موجود را ببینید.

چه بخواهید برای تبلیغ کسب‌وکارتان در شبکه‌های اجتماعی سلفی بگیرید، یا برای عکاسی کمپین‌های تبلیغاتی از گوشی روی سه پایه استفاده کنید و چه بخواهید ضبط ویدیو را شروع و متوقف کنید، ژست‌های حرکتی قلم S Pen در اپلیکیشن دوربین، کار کردن در حالت‌های مختلف را آسان‌تر می‌کند. همچنین اگر نیاز به نگاه دقیقتر به محتوای روی صفحه دارید، برای بزرگ‌نمایی کافی است قلم را در جهت عقربه‌های ساعت حرکت دهید، یا حتی برای تعویض جهت دوربین، به بالا و پایین بکشید.

 


 
از این به بعد، هر بار جلسه مهمی دارید، می‌توانید اسلایدهای پاورپوینت خود را فقط با یک کلیک قلم S Pen ارائه دهید. علاوه بر این، برای تاثیرگذاری بیشتر محتوا، بد نیست که از قابلیت Samsung DeX روی یک نمایشگر بزرگ‌تر کمک بگیرید تا مطمئن شوید که مخاطبان‌تان ارائه شما را به خوبی می‌بینند.

شما بخش زیادی از کارهای روزانه خود را با گوشی انجام می‌دهید؛ اما با همراهی قلم S Pen می‌توانید حتی کارهای بیشتری انجام دهید! این قلم همه‌کاره، نوشتن روی صفحه‌نمایش تخت و روشن گوشی را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کرده و عملکرد آن را به سطح جدیدی می‌رساند. با کمک این قلم هوشمند، می‌توانید از این به بعد ایمیل‌هایتان را با دست بنویسید، دست‌خط خود را به متن تبدیل کرده و ایده‌هایتان را به راحتی روی بوم خالی گوشی پیاده کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

54733