۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

فناوری ابری

آروان آکادمی راه‌اندازی شد/ آموزش رایگان مفاهیم Cloud

ICTPRESS - امروزه افراد و علاقه‌مندان زیاد دوره‌های آموزشی باکیفیت و البته کم‌هزینه در حوزه‌ی مفاهیم Cloud و رایانش ابری را دنبال می‌کنند و قصد دارند با فراگیری اصول این فناوری به‌روز و پیشرفته مسیر م

۲۰ درصد تخفیف سرور ابری آروان‌کلاد در آستانه سال نو

ICTPRESS - اسفندماه و روزهای نزدیک به نوروز، برای بسیاری از کسب‌وکارها ساعت‌هایی پرتکاپو است تا بتوانند به‌بهترین شکل تقاضاهای متعدد مشتریان خود را مدیریت کنند و با برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی سهم بیش

مزیت‌های خرید سرور مجازی ایران

ICTPRESS - مزیت‌های سرور مجازی ایران چیست و چرا این سرور تا به این اندازه مورد پسند کاربران قرار گرفته است؟ سرور مجازی علاوه بر اینکه یک نوع سرویس میزبانی وب است، می‌تواند به‌عنوان سرور گیمینگ، سرور ایمیل یا سروری برای برگزاری کلاس‌های آنلاین مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله ابتدا به زبانی ساده، سرور مجازی را تعریف کرده و سپس مزیت‌های آن را معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین تکنیک های فروش تلفنی

ICTPRESS - با وجود راه‌های ارتباطی نوینی مانند ایمیل، پیامک و... . هنوز هم ارتباط با تلفن، حرف اول را در تمام ارتباطات روزمره اعم از تجاری و غیر تجاری می‌زند. برای اینکه بتوانید از تلفن به‌عنوان تکنیکی ارزشمند استفاده کنید لازم است راه‌های مفید آن را بدانید. برای آشنایی هرچه بیشتر با تکنیک‌های فروش تلفنی تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

کارگاه بلاکچین و هوش مصنوعی در رویداد از افسانه تا اصالت؛ رونمایی دو خدمت فناورانه استارتاپ بلاک‌ورز

ICTPRESS - کارگاه بلاکچین و هوش مصنوعی در اصالت سنجی فرش دستباف، روز 8 فروردین 1402، در حاشیه رویداد نمایش گزیده فرش های اصیل ایرانی، در سالن آمفی تئاتر موزه فرش برگزار شد.

سند سیاست‌ها و الزامات کلان خدمات ابری تهیه شد

ICTPRESS - پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پایان تدوین سند سیاست‌ها و الزامات کلان خدمات ابری کشور خبر داد.

آی‌بی‌ام از تراشه کوانتومی ۱۲۷ کیلوبیتی عقاب رونمایی کرد

ICTPRESS - شرکت IBM می‌گوید تراشه کوانتومی جدیدش با عنوان ایگل(Eagle) به معنای عقاب را که ۱۲۷ کیوبیتی است، نمی‌توان توسط ابررایانه‌های کلاسیک شبیه‌سازی کرد.

کشف شکاف امنیتی در سرویس رایانش ابری مایکروسافت

ICTPRESS - محققان امنیتی شکافی در سرویس رایانش ابری مایکروسافت پیدا کرده اند که به هکرها اجازه دسترسی به مخازن داده مشتریان را می‌دهد.

ارائه خدمات فضای ذخیره‌سازی ابری با افرانت امکان‌پذیر شد

ICTPRESS - افرانت در راستای رفع چالش ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌های سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک، استارتاپ‌ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری (Object Storage) راه اندازی کرد.

همکاری ایسوس با مایکروسافت: شروع نسل جدیدی از راهکارهای اینترنت اشیا (IoT)

ICTPRESS - چندی پیش شرکت ایسوس و مایکروسافت همکاری خود را برای راهکارهای مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء به صورت رسمی آغاز کردند؛ بخش تجارت و IoT ایسوس به همراه بخش فناوری Azure مایکروسافت که به عنوان یکی از راهکارهای ذخیره سازی ابری نیز شناخته شده، در تلاش هستند تا پلتفرمی جدید را برای بستر توسعه دهند.