۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

محمد غرضی: دولت الکترونیک مهمتر از سرعت اینترنت است

به گزارش ICTPRESS ، محمد غرضی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، که سابقه تصدی بر وزارت پست تلگراف و تلفن را در کارنامه فعالیت خود در دوران سازندگی دارد می گوید: " افتخار من این است که شبکه هوشمند سلامت را راه اندازی خواهم کرد" .

- من نسل سوم و چهارم تلفن همراه را وارد کشور خواهم کرد که در سطح زیادی می تواند حتی به سلامت جامعه نیز کمک کند.

- هم اکنون در دنیا بر روی این نسل های جدید موبایل تنها یک نرم افزار می گذارند که 50 نفر در یک زمان از یک نفر فرمان می گیرند و از راهنمایی های یک مشاور استفاده می کنند.

- ما می توانیم از طریق دولت الکترونیک کار فیزیکی را از دوش پزشکانمان برداریم.

- امروزه استفاده از تکنولوژی های پیشرفته باعث شده که اطبا دستشان برای حضور کمتر فیزیکی باز شود؛ امروزه مریض را از راه دور معالجه می کنند که اتفاقا زیاد هم گران تمام نمی شود.

- نسل ما رادیو یا تلویزیون گوش می داد که یک طرفه بود باید نرم افزارهایی بوجود آید که ارتباطات دو طرفه شود. دولتی که بخواهد قاعده اجتماعی وسیعی داشته باشد باید ارتباطات وسیعی نیز داشته باشد. نرم افزارهای نسل سوم و چهارم ارتباطات هست که یک نفر روزانه می تواند تجزیه و تحلیلی کند و پاسخ دهد.

- جمهوری اسلامی در زمینه مخابرات مالک امکانات فیبر نوری و امکانات پیشرفته دیگری است که می تواند دولت الکترونیک را راه بیاندازد و اصطلاح گپ دیجیتالی را ایجاد کند.

- وضعیت ارتباطات و اینترنت در شرایط فعلی از نظر کیفی مناسب نیست؛ ارتباطات در حال حاضر فقط از نظر کمیتی خوب است؛ امیدوارم بتوانم مجموعه 4 هزار گانه خدمات الکترونیکی در کشور را راه اندازی کنم که اینترنت جزئی از آن است.

- الان برخی محتاج سرعت اینترنت هستند اما ملت نیاز به یک دولت الکترونیک دارند و این مهم تر از سرعت اینترنت است چرا که با ایجاد دولت الکترونیک مشکل سرعت اینترنت هم حل می‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

36563