۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت

جلسه معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات استان تهران به دلیل تمرکز پایتخت و تأثیر سیاسی و اجتماعی آن و همچنین برجسته بودن نسبت به سایر استان ها دارای اهمیت بیشتری است.
بنابراين گزارش، مهندس پوررنجبر، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تدوین استراتژی را اساس تحقق تغییر و تحول در شرکت دانست و گفت:تحقق تغییر و تحول هرگز یک تصادف نیست، بلکه شکل گیری آن بر مبنای برنامه و هدف مشخص است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، شرکت مخابرات استان تهران را از نظر گستردگی جغرافیایی ، منابع انسانی و ترافیک خطوط ، یک شرکت بزرگ عنوان کرد و افزود: این شرکت به دلیل تمرکز پایتخت و تأثیر سیاسی و اجتماعی آن و همچنین برجسته بودن نسبت به سایر استان ها دارای اهمیت بیشتری ست.
مهندس پوررنجبر، با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ نسبت به شرکت های کوچک بیشتر در معرض گسست مدیریتی هستند خاطرنشان کرد: همگرایی بین مدیران و کارکنان این گسست را از بین خواهد برد.
وی همگرایی در لایه مدیران را از الزامات برنامه های آنان دانست و افزود: یکپارچگی و همگرایی مدیریتی با یک بلوغ سازمانی، منافع خرد و کلان شرکت را هم جهت خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه نیروهای متخصص با پتانسیل قوی در شرکت مهیاست گفت: تقویت یک مرکز فکر و مغز افزار در شرکت می تواند هدایتگر این نیروها به سمت برنامه های عالی شرکت باشد.
وی با تقدیر از مهندس روح اللهی، مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات استان تهران گفت: با توجه به تخصص و توانمندیهای فکری ایشان، از وی خواستیم از سنگر اجرا به سنگر تفکر شرکت بیاید و به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار به مدیریت کلان شرکت کمک کند.
مهندس پوررنجبر در پایان سخنان خود، از مهندس صیدی به عنوان فردی لایق با تخصص و توانمندی بالا و حسن رابطه با سایر دستگاه ها یاد کرد و افزود: امیدواریم ایشان با همکاری سایر عزیزان این شرکت بتواند در پیشبرد برنامه ها و اهداف شرکت موفق باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

46557