۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

شرکت ایدکو کسپرسکی ناب3 را در بازار ایران معرفی کرد

به گزارش ICTPRESS به نقل از دیده بان آی تی، اين محصول هرآنچه را براي مراقبت از دارایی‌های PC خود نياز داريد (مثل هويت ديجيتالي، اسناد، عكس‌ها، فيلم‌ها و پسوردها) در اختيارتان مي‌گذارد و با پيچيده‌ترين بدافزارها و تهديدهاي اينترنتي مقابله مي‌كند. Kaspersky PURE 3.0 به لطف امكانات ويژه و جديدش، كه لايه‌هاي محافظتي افزون‌تري براي مواقع خريد يا امور بانكي به برنامه اضافه مي‌كند، از پول و حساب‌هاي بانكي‌ شما در مقابل تبهكاران سايبري محافظت مي‌كند.
 Kaspersky PURE  یک راه حل امنیتی برای کامپیوتر های شخصی تمام اعضای خانواده است که از اطلاعات محرمانه، رمزهای عبور، اسناد، عکس ها و دیگر موارد با اهمیت شخصی حفاظت می‌کند.
در کنار آخرین تکنولوژی ضدویروس، کسپرسکی ناب ویرایش 3 حفاظتی در سطح بالاتر و ویژگی‌های مدیریتی را نیز به همراه دارد.
فناوري نوين« جلوگيري خودكار از سوء استفاده» كسپرسكي حملاتي را كه سعي در به دست گرفتن كنترل رايانه يا سرقت داده‌هاي شخصي را از طريق بهره برداري از آسيب پذيري‌هاي برنامه‌هاي موجود دارند، بلوكه مي‌كند. با Kaspersky PURE 3.0 مي‌توانيد به تمام و كمال از امكانات اينترنت بهره‌مند شويد؛ بدون آن كه نگران تهديدها و خطراتش باشيد.
از جمله دیگر ویژگی‌های خاص و ممتاز این محصول می‌توان به فناوري Safe Money  اشاره کرد. Safe Money كسپرسكي اين اطمينان را حاصل مي‌آورد كه وب سايتي كه در حال بازديد از آن هستيد، ايمن است و بدين ترتيب از مورد سوء استفاده قرار گرفتن به وسيله وب‌سايت‌هاي جعلی يا فيشينگ ممانعت مي‌كند. Safe Money اين امكان را نيز به شما مي‌دهد كه وب‌سايت مورد نظرتان را در حالتي محافظت شده و خاص باز كنيد. بنابراين شماره كارت اعتباري و ديگر اطلاعات حساستان در دسترس تبهكاران سايبري نخواهد بود.
ویژگی مهم دیگر این محصول مراقبت از رمزهای عبور و استفاده ایمن از آنهاست. هم اکنون فناوری صفحه كليد امن و صفحه كليد مجازي؛ كه باعث امنيت بيشتر در مقابله با كي لاگرها، هكرها و سارقان هويت مي‌شوند در اختیار شماست. علاوه بر اينها، قابليت‌ Kaspersky’s Password Manager توانايي توليد پسوردهاي قدرتمند، ذخيره كاملا ايمن پسوردها در قالب كيف پول رمزشده و لاگين كردن خودكار شما به سايت‌ها و برنامه‌هاي مختلف را دارد. قابليت ابري جديد آن نيز به شما اجازه مي‌دهد كلمات عبور خويش را در چند رايانه مختلف هماهنگ كنيد.
Kaspersky PURE 3.0 به طرزی باورنكردني اداره چندين كامپيوتر را از لحاظ امنيتي، از خانه خودتان ساده كرده است. از طريق يك PC به راحتي مي‌توانيد تمام امور امنيتي را مشاهده و كنترل كنيد؛ اموري چون اجراي اسكن‌ها، به‌روزرساني، پشتيبان‌گيري، رفع مشكلات و مسائل امنيتي، مديريت كنترل‌هاي والدين از راه دور و ... چندين مورد ديگر. حفظ امنيت كامپيوترهاي شما هيچ گاه بدين سادگي و آساني نبوده است.
از دیگر ویژگی‌های کسپرسکی ناب3 می‌توان به ابزارهاي آسان PC Cleanup اشاره کرد که با فراهم ساختن امكان نابودسازي اسناد حذف شده و حذف تاريخچه مرور اينترنت، امنيت شما را بالاتر مي‌برد. اين ابزار در راه مراقبت از حريم شخصي، جلوگيري از حملات تبهكاران سايبري و روان نگاه داشتن كاركرد رايانه، كمكتان مي‌كند.
این محصول هم اکنون در شبکه فروش آنلاین کسپرسکی و وب سایت رسمی آن به نشانی www.irkaspersky.com ارائه می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

83861