۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت

یک تجربه تلخ از خدمات پس از فروش سامسونگ

در همان روز نخست به دلیل عدم نگهداری شارژ و سایر مشکلات متوجه ایرادات گوشی شده و فردای آن روز پس از تماس با شرکت همراه سرویس خاورمیانه گوشی تحویل شرکت شد که اشکالات مرتفع شود.
پس از سه روز به ما اطلاع دادند که گوشی اشکال سخت افزاری دارد و باید تعویض شود موضوع تعویض گوشی بیش از 12 روز به طول کشید و پس از پیگیری های فراوان گوشی جدیدی با همان مارک داده شد.
دوباره مجدداً گوشی جدید که این بار ضمانت نامه سام تل را داشت با مشکلات جدید در تایپ پیامک و ثبت و ضبط دوربین و صدا روبرو شد. این موضوع باعث شد برای چهارمین بار مراجعه و از اینکه چگونه می توان یک گوشی پر تبلیغ و معتبر نظیر سامسونگ که 910 هزار تومان بابت خرید آن پول داده شده است این گونه دچار مشکل شود با مدیر مربوطه بحث و گفت و گو شد !! به نظر  می رسید که گوشی را پس از تعمیر با تعویض ضمانت نامه سام تل به جای مایکروتل تحویل داده اند !! آیا خدمات این گونه در شأن و متضمن تضمین برند مارک معروف سامسونگ در ایران می باشد !! چرا باید سرویس دهی و خدمات پس از فروش در کشور ما این گونه باشد !! آیا نباید مراجع نظارتی و بویژه رسانه ها مدافع حقوق مشتریان باشند ! آیا اتلاف وقت و سرمایه مشتریان برای شرکت سامسونگ و اعتبار آن اهمیتی دارد یا خیر ؟‍! چرا نباید شرکت های خدمات مشتریان و این بار خصوصاً سامسونگ حقوق واقعی مشتری را رعایت و آن را ادا نماید. آیا اگر در یک کشوری که به حقوق مشتریان اهمیت می دهند این گونه می شد به راحتی با احساس و حق مشتری تساهل صورت می گیرد !!؟ امیدوارم مسئولان شرکت سامسونگ و نیز شرکت همراه سرویس خاورمیانه پاسخ مناسبی به این تضییع حق بدهند و سریعاً آن را جبران کنند.
محمد خجسته نیا- مدیر مسئول سایت کاوشگران روابط عمومی

نظرات : 0

ثبت نظر

86910