۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

دکترعلی احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش در کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت

به گزارش ICTPRESS ، وی در سخنانی خطاب به علی فلاح حقیقی رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان گفت: شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت گسترده ترین شبکه خدمت رسانی به مردم ایران است .
دکتر علی احمدی خاطر نشان کرد : با این تعریف برای تحقق عدالت اجتماعی و ارائه خدمات توسعه یافته و الکترونیکی ، دفاتر پیشخوان در مقایسه با دیگر شبکه های خدمات رسانی الکترونیک مناسبترین محسوب می شود.
سرعت در بهره مندی از خدمات دولتی و ارتقاء سطح آسایش مردم از جمله بارزترین خصوصیات این دفاتر است لیکن با توجه به مزیت های رقابتی شبکه دفاتر پیشخوان، جا دارد تا در آینده نزدیک به فکر مدیریت یکپارچه شبکه خدمات رسانی الکترونیکی در سطح کشور باشیم.
در این نشست دکتر علی احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش و کاندیدای شورای شهر تهران، علی فلاح حقیقی رئیس کانون کشوری دفاتر پیش خوان خدمات دولت، دکتر علی قدم یاری رئیس کمیته فضای مجازی ستاد انتخاباتی آقایان دکتر علی احمدی و دکتر ولایتی، دکتر امیر مسعود عطایی مدیر کل دفتر IT وزارت صنعت،معدن و تجارت، کیوان نقره کار کارشناس IT و مجری صدا و سیما و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.
دکتر علیرضا علی احمدی ضمن بازدید از بخش های مختلف کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دیدار با کارکنان کانون، به بررسی مسائل و راهکارهای توسعه دفاتر پیشخوان خدمات دولت پرداخت و آینده روشن و توسعه یافته ای را برای کانون ترسیم کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

30984