۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

مهندس زمانی: IT یک عامل توانمند ساز در هر سازمان است

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس زمانی، معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه بازار کار مخابرات در زمینه IT‌بسیار گسترده است گفت: با توجه به نیاز به یک بستر وسیع و تجهیزات فنی خوب برای انتقال سریع اطلاعات با حجم زیاد، باید با معماری و توسعه فناوری اطلاعات قوی بتوانیم جوابگوی این نیازها باشیم.
معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خدمات این حوزه را وسیع ارزیابی کرد و افزود: مباحثی از قبیل شبکه ملی سلامت ، گردشگری ، اتوماسیون های اداری و شبکه های دولت الکترونیک نیازمند یک بستر انتقال اطلاعات قوی و ایمن است.
مهندس زمانی، با اشاره به اینکه گسترش فناوری اطلاعات باعت کاهش هزینه ها ، ترافیک ، آلودگی و سوخت در کشور می شود افزود: توانمند سازی سازمان ، رضایتمندی مشتریان و ایجاد عدالت در جامعه نیز از نکات مثبت فناوری اطلاعات است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، IT را یک عامل توانمند ساز در هر سازمان دانست گفت: انتقال سریع اطلاعات ، بالا بردن سطح فرهنگ جامعه ، آموزش های مجازی و بهره وری مناسب از وضعیت شبکه موجود هم از مزایای دیگر فناوری اطلاعات محسوب می شود.
مهندس زارعی، مدیرکل تدوین استراتژی و فناوری اطلاعات معاونت مذکور هم، با اهمیت دانستن روابط عمومی در ارتقاء سهم بازار مخابرات بیان کرد: روابط عمومی در تبیین اهمیت پروژه تغییر و تحول در کارکنان نقش بسزایی دارد.
مهندس رضایی، مدیرکل طراحی و پیاده سازی مدیریت عملیات معاونت فناوری مدیرعامل در بخش دیگری از این گفت و گو بر متمرکز کردن دیتاسنترهای بخش های مختلف مخابرات ایران تأکید کرد و افزود: با ایجاد یک مرکز واحد می توانیم بهتر از گذشته بر شبکه فناوری اطلاعات مدیریت کنیم.
مهندس هیبتیان، مدیرکل کنترل و نظارت بر اجرای استراتژی تدوین شده در معاونت فناوری مدیرعامل نیز در پایان این گفت و گو با اشاره به اینکه تغییر با همزمانی معنی پیدا می کند گفت: روابط عمومی در ایجاد نگرش تفکیک شده در کارکنان خوب عمل کرده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

46063