۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۲ خرداد

توسعه‌ گسترده در شبکه‌ سراسری وایمکس مبین‌نت

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، شهر شیراز با افزایش 350 درصدی تعداد سایت‌ها، در صدر فهرست توسعه‌ی شبکه‌ی مبین‌نت قرار دارد.
پس از شیراز، شهر اهواز با افزایش 250 درصدی در رده‌ی بعدی است و سایت‌های جدید این شهر در تاریخ‌ ششم و سیزدهم تیرماه امسال آماده‌ی استفاده خواهند بود.
چندین سایت جدید نیز در خرم‌آباد، بیرجند و قشم به بهره‌برداری رسیده است تا شمار سایت‌های وایمکس این شهرها به ترتیب افزایش 100 ،  70 و 50 درصدی داشته باشند.
بنابراين گزارش، در تهران نیز تعداد زیادی سایت جدید آماده‌ی نصب و راه‌اندازی هستند که پس از دریافت مجوزهای لازم بی‌درنگ به بهره‌برداری خواهند رسید.
پیش‌بینی می‌شود با اضافه شدن این سایت‌های جدید به شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت در تهران، گذشته از تحت پوشش قرار گرفتن مناطقی جدید، کیفیت دسترسی مشترکین تهرانی به اینترنت پرسرعت وایمکس مبین‌نت افزایش چشم‌گیری پیدا کند.
چندین شهر دیگر کشور نیز در صف توسعه‌ی شبکه قرار دارند که این کار به مرور انجام خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.
اين گزارش مي افزايد: گذشته‌ از توسعه‌ی شبکه در شهرهای فوق، سه شهر و منطقه‌ی جدید نیز در ماه گذشته به شبکه‌ی سراسری وایمکس مبین‌نت اضافه شده‌اند.
به گفته‌ی روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، شهرهای برازجان، مس سرچشمه و منطقه‌ی بیدخون عسلویه نیز به شبکه‌ی سراسری این شرکت اضافه شده‌اند.
در حال حاضر شرکت ارتباطات مبین‌نت تنها اپراتور سراسری وایمکس در کشور است و مشترکین آن می‌توانند با استفاده از مودم خود، در تمامی شهرهای تحت پوشش مبین‌نت از اشتراک اینترنت پرسرعت بی‌سیم خود استفاده کنند.
به گزارش شبكه خبري ICTPRESS ، توسعه گسترده شبكه ارتباطات مبين نت در حالي صورت ميگيرد كه سيستم پشتيباني اين شركت در كوتاه ترين زمان حتي روزهاي تعطيل، پاسخگوي نياز مشتركين وايمكس مبين نت است بطوريكه با پي گيري خبرنگار شبكه خبري آي سي تي پرس اين مسئله به اثبات رسيده است.
سيستم پاسخگويي اين شركت به گونه اي است كه ضمن اخلاق مداري، به صورت مطلوب پاسخگوي نياز مشتركين است.

نظرات : 0

ثبت نظر

14943