۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۲ خرداد

بخش "مدیریت ارتباط با مشتری" در 8 شعبه شرکت خدمات اول TCT راه اندازی شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات اول TCT، با اجرای این طرح مسئولیت ثبت و رسیدگی به مشکلات مشترکان همراه اول در بخشهای (مشکلات آنتن دهی، آوای انتظار، عدم امکان تماس با خارج از کشور، عدم امکان تماس با 9990، وصل پیامک تبلیغاتی، حذف پیامک تبلیغاتی، ثبت نام و خرید سیم کارت، مشکلات پیامک، سرویس های ارزش افزوده، مشکلات GPRS، مشکلات MMS، مشکلات بسته ها، مشکل خرید شارژ از 9990، مشکلات کارت شارژ اعتباری، عدم ارسال قبض، مشکلات خرید شارژ اینترنتی، مشکلات VMS، جیرینگ و هزینه مکالمات بیشتر محاسبه شده) به عهده شرکت خدمات اول TCT است.
مشترکان همراه اول می توانند در فاز اول با مراجعه به هشت شعبه منتخب شرکت خدمات اول TCT تهران مشکلات خود را ثبت و کد رهگیری دریافت كنند، شرکت خدمات اول TCT پس از انجام پیگیری های مربوطه حداکثر پس از یک ما به مشکلات ثبت شده در خصوص آنتن دهی و بین 3 تا 10 روز به سایر مشکلات پاسخ مناسب خواهد داد.
مشترکان همراه اول می توانند از ساعت 8 تا 16 برای رفع مشکلات خود به هشت شعبه برگزیده ی شرکت خدمات اول TCT به نشانی زیر مراجعه كند:
شعبه پاسداران: پاسداران خیابان بهستان هشتم پلاک 17
شعبه سلمان فارسی: سعادت آباد خیابان سرو غربی نرسیده به میدان شهرداری
شعبه پیروزی: خیابان پیروزی سه راه سلیمانیه خیابان بیمارستان فجر پلاک 2
شعبه ملت: خیابان سعدی جنوبی خیابان اکباتان
شعبه آیت الله کاشانی: بلوار فردوس خیابان شهید سلیمی جهرمی
شعبه شهید منتظری: شهرری جاده قم نبش خیابان شهید غیبی
شعبه شهید حکمت شعار: خیابان فرجام شرقی خیابان 41
شعبه شیخ فضل الله نوری: میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیخ بهایی جنوبی جنب آتش نشانی

نظرات : 0

ثبت نظر

21491