۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

راه اندازی سامانه باشگاه مشتریان توسط مبین وان

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس جند، مدیرعامل شرکت مبین وان با بیان این مطلب افزود: این سامانه با تعامل سازنده و مبتنی بر اعتماد ، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و یک رابطه برنده – برنده با آنان داشته است .
وی با اشاره به اینکه، به آن دسته از کاربرانی که در باشگاه مشتریان مشارکت فعال داشته، جوایزی به قید قرعه داده می شود؛ افزود: کاربران می توانند با نشانی www.talk.mobin-one.ir به این سامانه دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل شرکت مبین وان، با تاکید بر اینکه آمارها نشان می دهد یک پنجم مشترکان همراه اول، حداقل یک بار از خدمات مبین وان استفاده کرده اند؛ گفت: تاکنون این شرکت اقدام به طراحی و اجرای مسابقات و بازی های خلاقانه و گسترده ای درحوزه خدمات ارزش افزوده کرده است که این مسابقه ها و بازی های پیامکی طرفداران بسیاری را داشته است که از مهمترین آنها می توان به مسابقه ی خلیج فارس اشاره کرد.
وی درهمین رابطه با تاکید بر اینکه، این شرکت تنها عرضه کننده خدمات ارزش افزوده در حوزه تلفن ثابت است افزود: خدمات ارزش افزوده شرکت مبین وان روی بستر تلفن ثابت به صورت سراسر بوده و با همکاری شرکت ارتباطات ثابت ایران، امکان دسترسی آن در تمامی نقاط کشور به صورت یکسان فراهم شده است.
مهندس جند، به روز رسانی خدمات هشت ستاره ، فراهم کردن فرصت آموزش برابر برای تمام اقشار مختلف جامعه ، مسابقات تعاملی را از دیگر خدمات قابل ارایه در این شرکت دانست و گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که بین شرکت مبین ون کیش وبرکت تل در حوزه بهداشت و سلامت، منعقد شده است، موضوعات مختلف و کاربردی در زمینه سلامت، تحت پوشش قرار می گیرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

92458