۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت

ASUS Z87-Deluxe محصولی با طعم متفاوت!

به گزارش ICTPRESS ، ایسوس در این مادربورد از قابلیت Dual Intelligent Processor 4 استفاده کرده است که امکان مدیریت چهار قابلیت Digi+ Power، TPU، Fan Xpert 2 و EPU را با استفاده از یک کلیک به کاربر می‌دهد و با این روش امکان زدن چهار هدف را تنها با یک کلیک در یک زمان را به کاربر می‌دهد.
همانطور که می‌دانید هر یک از این قابلیت ها در نسخه‌های قبل به صورت مجزا مدیریت می‌شد اما اکنون می‌توانید توان، دور فن، کارایی پردازنده و توان مصرفی را براحتی در این محصول مدیریت کنید.
اما این تمام ماجرانیست چون ایسوس در این محصول از یک کارت‌شبکه 802.11ac دو بانده با آنتن خارجی استفاده کرده است که این موضوع امکان اتصال و انتقال اطلاعات به محصولات متنوع را به این محصول می‌دهد. این کارت شبکه امکان انتقال اطلاعات با سه برابر سرعت کارت شبکه 802.11n را فراهم می‌کند.
برای بهبود کارایی و امکان مدیریت بهتر ایسوس از نسل جدید بایوس UEFI خود در این محصول استفاده کرده است  که امکان مدیریت و حتی ذخیره پروفایل‌ها اورکلاک و دیگر موارد براحتی فراهم كرده است.
از دیگر امکانات موجود در این مادربورد می‌توان به قابلیت‌های USB3.0 Boost که باعث افزایش سرعت انتقال انتقال تا 170 درصد در مقایسه با USB3 می‌شود، AI Suite نسخه 3 برای مدیریت مادربورد و قطعات، Direct Key برای ورود آسان به بایوس بدون نیاز به بایوس بدون زدن دکمه Del، قابلیت 5X Protection برای محافظت بیشتر از مادربورد و وجود خروجی‌های تصویر مانند Display Port، HDMI و Mini Display Port اشاره کرد. در مجموع این مادربورد یک محصول ایده آل برای کاربردهای امروزی است.

نظرات : 0

ثبت نظر

74888