۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

از برگزاری نمایشگاه و جشنواره ITEX Shopper حمایت می کنیم

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری ITEX Shopper ، عضو اتاق فکر مرکز اصناف و بازرگان وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص اهمیت برگزاری چنین رویدادی اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه و جشنواره ای در راستای برآورده کردن نیازهای مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار بوده و ما نباید این حق و حقوق شهروندی را از آنها دریغ کنیم .
درستی در پایان اظهار امیدواری کرد که برگزارکنندگان نخستین نمایشگاه و جشنواره عرضه مستقیم کالا در حوزه لوازم صوتی تصویری، تلفن همراه و کامپیوتر با هماهنگی اتحادیه های مرتبط و شرکت های ارایه-دهنده نسبت به ارائه آخرین پیشرفت های روز با گارانتی اصلی کالا و قیمت مناسب اقدام كند.
گفتنی است نخستین نمایشگاه وجشنواره خرید لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و کامپیوتربراي حمایت از حقوق مصرف کنندگان  از 18 تا 23 شهریور از ساعت 10 صبح تا 22 در محل شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران برگزار می شود و کالاهایی در گروه های کالایی صوتی، تصویری – انواع تلفن همراه و لوازم جانبی ، انواع کامپیوتر و لوازم جانبی به صورت عرضه مستقیم به علاقمندان و مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد .
همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ، مجمع امور صنوف توزیعی و خدماتی تهران و مجمع صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران و با همکاری اتحادیه های مرتبط  آمادگی خود را براي حمایت از این نمایشگاه اعلام کرده اند .

نظرات : 0

ثبت نظر

39153