۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

رییس کانون کشوری پیشخوان دولت الکترونیک: وزير جديد ICT آشنا به ساختار وزارت ارتباطات باشد

علی فلاح حقیقی رییس کانون کشوری پیشخوان دولت الکترونیک در گفتگو با شبكه خبري ICTPREES ، با تاکید بر اینکه انتخاب وزیر ارتباطات از بدنه وزارتخانه صورت گیرد، اظهار داشت: این انتخاب مناسبي برای این وزارتخانه است، چرا که این فرد به ساختار وزارت ارتباطات آشنا خواهد بود.
وی با بیان اینکه وزیری که برای این وزارتخانه انتخاب می شود نباید حمایت مستمر از شرکت ها و زیر مجموعه های داخلی این وزارتخانه داشته باشد و باید برنامه هایي را برای حمایت از بخش خصوصی در دستور کار خود قرار دهد، اظهار داشت: بر این اساس باید اجراي اصل 44 قانون اساسی را مورد تاکید قرار دهد.
به گفته فلاح ، حمايت از اين جامعه هم انتفاع عمومی را به همراه خواهد داشت و هم می تواند به عنوان بازوی دولت نقش مهمی را در راستای رفاه عمومی ایفا کند.
وی با بیان اینکه آقايان معتمدی، جهانگرد، کرم پور و حکیم جوادی گزینه های خوبی برای این جایگاه هستند، ادامه داد: در این مدت آقای حکیم جوادی در تعامل با بخش خصوصی فعالیت های بسیاري انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه سازمان فناوری اطلاعات یک مجموعه نوپاست که دو وظیفه مجزاي زیر ساختی و تولید محتوا دارد، تصریح کرد: سازمان زحمات بسیاري در زمینه تولید محتوا کشیده و تعاملات بسیار سازنده ای با بخش خصوصی و به ویژه دفاتر پیشخوان دولت داشته است.

نظرات : 0

ثبت نظر

40974