۱۴۰۳ یکشنبه ۲۳ اردیبهشت

نتایج بررسی نوت‌بوک قدرتمند GT70 در سایت notebookcheck

به گزارش ICTPRESS ، این وب‌سایت نسخه GT70H-80M4811B را مورد بررسی قرار داده است که دارای پردازنده، هارد دیسک و حافظه اصلی ضعیفتری نسبت به مدل‌های پیشرفته‌تر GT70 است.
با وجود اینکه این نسخه سریعترین حالت نوت‌بوک GT70 محسوب نمی‌شود، امتیاز 86% را از آن خود کرده است و امتیاز مربوط به کارایی نرم‌افزارها 99% و اجرای بازی‌های رایانه‌ای 96% درنظر گرفته شده است که بیانگر کارایی فوق العاده بالای نوت بوک GT70 است.
Notebookcheck در نتیجه‌گیری خود در مورد این نوت‌بوک چنین نوشته است: «گیمرهای حرفه‌ای که به دنبال نوت‌بوک‌های شیک و جایگزین کامپیوترهای دسکتاپ هستند مطمئنا می‌توانند این نوت بوک را انتخاب کنند.
علاوه بر صفحه نمایش مات و Full HD، کیفیت صدا نیز بسیار مطلوب است. نوت‌بوک‌های بسیار کمی وجود دارند که بتوانند دارای چنین کیفیت صدایی باشند.
با وجود سخت‌افزار‌هایی که با کارایی بسیار بالا در نوت‌بوک GT70 نصب شده است، این نوت‌بوک چندان گرم و پرصدا نیست. این نوت‌بوک گیمینگ از لحاظ عملکرد باتری، قطعات ورودی (صفحه کلید و تاچ پد) و امکانات ارتباطی، عملکردی بسیار قابل قبول دارد.
همچنین ما قابلیت تعمیر و نگهداری آسان این نوت‌بوک را نکته‌ای مثبت در نظر می‌گیریم که امکان تعویض سریع قطعات مختلف را به ما می‌دهد. همچنین نظافت فن نیز به سادگی امکان‌پذیر است.»

نظرات : 0

ثبت نظر

80893