۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

پیام تقدیر وزیر ICT دولت یازدهم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی

به گزارش ICTPRESS ، در متن پیام تقدیر دکتر محمد واعظی از نمایندگان مجلس شورای آمده است: "الهی هر چه دارم از تو دارم و باز هم چشم طمع به تو می گمارم؛ الهی گرچه مرا توشه‌ای به بار نیست، از حضرت تو مرا جز کرم انتظار نیست.
در دهه چهارم از انقلاب اسلامی ایران، دهه‌ای که از سوی مقام معظم رهبری به "عدالت و پیشرفت" مزین شد؛ ملّت شریف، بصیر و فهیم ایران عزیز یکبار دیگر با حضور پرشور و حداکثری خود در روز 24 خرداد 1392 حماسه‌ی سیاسی دیگری خلق و با آرمانهای والای انقلاب، شهیدان والامقام و امام شهدا(ره) میثاقی دوباره بستند.
در این میان در روز 24 مرداد ماه 1392 هجری خورشیدی مجلس محترم شورای اسلامی نیز بعد از چندین روزکار فشرده و بررسیهای دقیق رأی اعتماد قاطع خود را به اکثریت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم هدیه و این حماسه سیاسی با شکوه را به نحو شایسته‌ای تکمیل نمود.
از این رو ضمن تبریک این حماسه عظیم به پیشگاه ملّت شریف و با عزّت ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب، بر خود فرض می‌دانم از تلاشهای مجدانه و حسن نظر قاطبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بویژه جنابعالی و رأی اعتماد به کابینه دولت "تدبیر و امید" به خصوص فراهم نمودن فرصت خدمت و اعتماد به اینجانب به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر و تشکر نمایم.
اینجانب نیز پیشانی شکر و بندگی بر آستان حضرت حق می سایم و در پیشگاه حضرت رحمان متعهد می‌شوم قدردان این امانت الهی بوده و تمام توان و آبروی خویش را در اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این عرصه به کاربسته و از هیچ کوششی دریغ ننمایم.
امیدوارم در سایه الطاف الهی و توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری در شروع فصلی دوباره از کار و تلاش، با همدلی و وفاق و عزم ملّی دست در دست هم نهاده و تمام توان خویش را در شرایط کنونی به کار بسته و کشتی انقلاب را بیش از پیش در مسیر پیشرفت قرار دهیم.
"پروردگارا! قدمهای ما را در صراط مستقیم ایمان به خدا، قرآن و آیین مقدس اسلام، ثابت بدار!"

نظرات : 0

ثبت نظر

71910