۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

تبدیل موسسه به بانک، نشان از توانمندی های زیاد کارکنان است

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری کوثر، محمد رحیم گلبداغی با بیان این مطلب اظهار داشت: موسسه کوثر خدمات زیادی را به عموم مردم ارائه می كند و پیشرفت های چشمگیری نیز داشته است.
مدیر شعب منطقه 6 موسسه مالی و اعتباری کوثر تصریح کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه برای موسسه کوثر محسوب می شود و خدا را شاکریم که توانسته ایم با بیش از دو سال سابقه فعالیت در کشور خدمات متنوعی را به اقشار مردم و به ویژه جامعه هدف ارائه كنيم.
گلبداغی خاطر نشان ساخت: در شرایط کنونی مردم به دلیل مشکلات فراوانی که دارند در مراجعه به موسسات و بانک ها چه بسا تا حدودی ناراحت و عصبانی باشند اما با این حال کارکنان موسسه کوثر همواره با خوشرویی به انجام امور مردم می پردازند.
مدیر شعب منطقه 6 موسسه مالی و اعتباری کوثر یادآور شد: در آموزه های دینی بر لزوم گره گشای از کار مومنان تاکید شده است به گونه ای که هر کس بتواند گره ای از مشکلات بنده ای از بندگان خدا را بگشاید خداوند اجر و ثواب بسیاری به او عنایت می كند.
گبلداغی در پایان گفت: مدیریت شعب منطقه 6 موسسه مالی و اعتباری کوثر با تحت پوشش قرار دادان چهار استان کرمانشاه، همدان، ایلام و کردستان و فعالیت 19 شعبه از هیچ اقدامی برای خدمت به مردم دریغ نخواهد کرد و همه تلاش خود را برای مرتفع کردن مشکلات آنان به کار خواهد گرفت.

نظرات : 0

ثبت نظر

97291