۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

رونمایی از سرویس‎های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه در نمایشگاه تلکام امسال

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری شرکت جیرینگ، این شرکت چهارمین سال متوالی است که در نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات ، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی 2013 در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور حضور دارد.
بر پایه این گزارش از جمله اهداف حضور جیرینگ در نمایشگاه تلکام شامل نمایش و تقویت همکاری با همکاران تجاری و طراحی راهکارهای جدید جذب عاملان فروش است.
این گزارش می افزاید؛ جیرینگ به عنوان ارائه دهنده سرویس های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه همانند سال های گذشته در سالن 7 نمایشگاه بین المللی در کنار غرفه همراه اول میزبان حضور همکاران تجاری خود است .
گفتنی است؛ اهمیت تکنولوژی پرداخت بانکی کشور و پیشرو بودن شرکت جیرینگ به عنوان یکی از ارکان مهم این صنعت موجب شد، این شرکت با حضوری محکم خدمات پرداخت از حساب بانکی و تلفن همراه با مشارکت همکاران تجاری خود : بانک ها ، پی . اس .پی ها ، شرکت خدمات انفورماتیک و آزمایشگاه ارزش افزوده دانشگاه شریف به معرض دید بازیدکنندگان بگذارد.
شایان ذکر است؛ حضور همکاران تجاری در این رویداد بزرگ مخابراتی موجب تقویت در همکاری با همکاران تجاری و استمرار همکاری های گسترده با جیرینگ را فراهم می کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

21371