۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

وزیر ارتباطات: تلفن ثابت محور ارتباطات کشور است

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان خراسان رضوی، دکتر واعظی با حضور در جلسه شورای هماهنگی و مدیران شرکت های تابعه وزارت ارتباطات در خراسان رضوی، گفت: خوشبختانه وحدت نظر و یگانگی و همکاری بسیار خوبی در مجموعه وزارت ارتباطات بویژه در خراسان رضوی وجود دارد که این همکاری باعث ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مردم می‎شود.
دکتر واعظی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محوریت تلفن ثابت، گفت: تلفن ثابت محور ارتباطات کشور است و سایر اپراتورها زائیده تلفن ثابت هستند.
وی با اشاره به حمایت از بخش خصوصی خاطرنشان ساخت: وزارت ارتباطات تمام توان خود را برای حمایت از بخش خصوصی و تولیدات داخلی به کار خواهد بست زیرا حمایت از بخش خصوصی می تواند متضمن اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور باشد.
دکتر واعظی تولید محتوی را در عرصه ارتباطات حیاتی دانست و افزود: ما نباید فقط مصرف کننده محتوی باشیم بلکه باید با حمایت از تولیدات داخلی به فکر صدور محتوی هم باشیم.
واعظی افزود: ما باید شرایطی را فراهم کنیم تا اپراتورها با ارائه و معرفی خدمات خود، مردم را به استفاده از این خدمات ترغیب و تشویق کنند و در واقع انتخابگر واقعی مردم باشند.
وزیر ارتباطات در پایان سخنانش گفت: دولت باید تصدی گری خود را کاهش دهد و تنها نظارت کننده براین امور باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

85383