۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

سامانه جامع خدمات همراه اول روي درگاه پيامكي راه‌اندازي شد

به گزارش ICTPRESS ، به اين ترتيب تمامي مشتركين همراه اول مي‌توانند با ارسال پيامك به سرشماره رايگان 111 و بدون نياز به حفظ سرشماره‌هاي مختلف، به سرويس‌ها و خدمات همراه اول دسترسي پيدا كنند.
پيش از اين سامانه جامع خدمات در غالب #111* ارائه شده بود و منوهاي سرشماره پيامكي 111 عينا شبيه كد #111* است.
به عنوان مثال، در كد #111* مشتركين براي دسترسي به بسته‌هاي هوشمند اينترنت همراه، مي بايست كد #320*111*  را شماره‌گيري مي‌كنند. در سامانه پيامكي 111، مي‌بايست عدد  320را به سرشماره 111 پيامك كنند.
دسترسي به اين سامانه و ارسال پيامك رايگان است و مشتركين مي‌توانند به جاي حفظ سرشماره‌هاي مختلف، با ارسال پيامك به سرشماره 111، به تمامي سرويس‌ها و خدمات همراه اول دسترسي پيدا كنند.
خدمات و سرويس‌هاي ارائه شده، همانند سامانه  #111* در چهار دسته اصلي خدمات پرداخت، خدمات اصلي، طرح‌هاي تشويقي و طرح‌هاي مناسبتي عرضه خواهند شد.
با ارسال پيامك خالي به سرشماره 111، پيامكي شامل چهاردسته اصلي خدمات (مشابه لايه اول) سامانه #111* به مشترك ارسال مي‌شود. به عبارت ديگر پيامك دريافتي شامل ليستي از خدمات پرداخت، خدمات اصلي، طرح‌هاي تشويقي و طرح‌هاي مناسبتي خواهد بود.
با ارسال عدد صفر يا پيامك خالي به سرشماره 111، كدهاي مربوط به تمامي سرويس‌ها و خدمات ارائه شده روي سامانه جامع خدمات از طريق چندپيامك به مشترك ارسال مي‌شود.
مشترك مي‌تواند به صورت لايه به لايه براي دسترسي يه سرويس اقدام كند. به طور مثال درصورتيكه مشترك پيامك خالي به 111 ارسال كند، پيامك شامل محتواي خدمات پرداخت، خدمات اصلي، طرح‌هاي تشويقي و طرح‌هاي مناسبتي دريافت مي‌كند.

نظرات : 0

ثبت نظر

66169