۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

مبین‌نت حامی برگزاری اجلاس سالیانه و جشنواره‌ برترین‌های پارک فناوری پردیس

این پارک هر ساله و به منظور تقدیر و تشویق شرکت‌های برتر مستقر در پارک در حوزه‌های مختلف، اجلاسی را با عنوان "اجلاس سالیانه و جشنواره‌ برترین‌های پارک فناوری پردیس" برگزار می‌کند.
به گزارش ICTPRESS ، یازدهمین دوره از این اجلاس، روز گذشته ۲۹ مهر ماه از ساعت 14 تا 17، با حمایت شرکت ارتباطات مبین‌نت، به عنوان برترین ارائه‌کننده‌ خدمات وایمکس در ایران، برگزار می‌شود.
۱۰ دوره از برگزاری موفق این جشنواره و حضور مسئولان بلند پایه‌ کشوری و هم‌چنین تصمیم‌گیران حوزه‌ی فناوری اطلاعات سبب شده است تا این جشنواره برای مدیران شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و خبرنگاران و اهالی رسانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.
در این اجلاس سالیانه که در محل سالن اجلاس این پارک برگزار می‌شود، در کنار ارائه گزارش از اقدامات انجام گرفته در طول یک سال در پارک علم و فناوری پردیس، از شرکت‌های دانش بنیان و هم‌چنین فناوران این حوزه تقدیر و تشکر خواهد شد.
شرکت ارتباطات مبین‌نت به دلیل اهمیت بسیار بالایی که برای طرح‌ها و دستاوردهای نوآورانه قایل است و هم‌چنین در راستای حمایت همیشگی خود از توسعه‌ فناوری‌های پیشرفته به عنوان تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران و هم‌چنین حامی ویژه در این اجلاس شرکت خواهد کرد.
لازم به توضیح است در این اجلاس، از همکاری دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی نیز تقدیر می‌شود و از تعدادی از دست‌آوردهای نوآورانه‌ شرکت‌های دانش بنیان با حضور مسئولان نیز رونمایی خواهد شد.
شرکت ارتباطات مبین‌نت سعی دارد با حمایت از رویدادهای این‌چنینی گامی هرچند کوچک براي اعتلای شرکت‌های دانش بنیان و فناوران برتر کشور عزیزمان ایران بردارد.

نظرات : 0

ثبت نظر

55049