۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت

به دنیــای بـدون ویـروس خوش آمدیـــد!

و اینجا نسل 2014 پاندا آنتی‌ویروس
درست است، اینترنت به‌هیچ وجه جای امنی نیست. اما همه ما می‌توانیم دست‌کم محیط فعالیت خود و خانواده‌مان را در این شبکه بزرگ و درهم جهانی، امن نگه‌داریم و از نفوذ ویروس‌ها،‌ بدافزارها و اطلاعات نامناسب به درون این محیط جلوگیری کنیم. و خبر خوب این که نسل جدید نرم‌افزار‌های ضدویروس و امنیت اینترنت پاندا اینجا است تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. پس دیگر نگران امنیت حریم خصوصی خود در اینترنت نباشید و دنیای آنلاین خود را هر روز بزرگ‌تر و وسیع‌تر کنید، زیرا پاندا مراقب قلمرو اینترنتی شما است.
مثل همیشه، چیزی از قلم نیافتاده
فرقی نمی‌کند‌ ‌که شما یک کاربر عادی و غیرحرفه‌ای اینترنت باشید یا برعکس یک کاربر کاملاً حرفه‌ای و فعال. با نصب یکی از نرم‌افزارهای 2014 پاندا‌، امنیت اطلاعات، ارتباطات و تجهیزات کامپیوتری شما به‌طور کامل تضمین می‌شود. فقط کافی است بدانید که واقعاً چقدر به امنیت نیاز دارید و بسته مناسب را انتخاب کنید. مثل تمام نسخه‌های قبلی نرم‌افزارهای پاندا، در نگارش جدید هم سعی شده تا تمام نیازهای امنیتی و حفاظتی کاربران شخصی در نظر گرفته شود.
البته، حالا برای نخستین‌بار، شما می‌توانید تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند مبتنی‌بر سیستم‌عامل‌های آندروئید، مک و iOS را نیز به‌طور همزمان تحت پوشش حفاظتی نرم‌افزارهای پاندا قرار دهید. این قابلیت بسیار مهم، بیش‌تر از این‌که جذاب و کاربرپسند باشد، یک مسئله ضروری برای مقابله با تهدیدها و خطراتی است که کاربران سیستم‌‌عامل‌های غیر از "ویندوز" را هدف گرفته‌‌اند.
نرم‌افزارهای 2014 پاندا، چگونه به شما کمک می‌کنند؟
قابلیت‌ها و امکانات بی‌شمار در نرم‌افزارهای جدید پاندا، کامپیوتر شما را به یک دژ استوار و تسخیر‌ناپذیر تبدیل می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا از زندگی در دنیای آنلاین لذت ببرید و تمام تهدیدها و خطرهای آن را فراموش کنید. اگر فکر می‌کنید که اطلاعات کامپیوتری و ارتباط‌های اینترنتی شما، آن‌قدر ارزش دارند که به‌خوبی از آن‌ها محافظت شود،‌ پس نرم‌افزارهای جدید پاندا گزینه مطلوبی برای شما هستند:
- محافظت از تجهیزات کامپیوتری شما در برابر حملات مخرب ویروس‌ها، ‌بدافزارها و سایر تهدیدهای ثبت شده
این قابلیت با استفاده از موتور قدرتمند ضدویروس پاندا، هم به‌صورت محلی و هم از طریق اینترنت (فناوری ابر) می‌تواند انواع آلودگی‌های ویروسی در فایل‌ها، نامه‌های الکترونیک، فایل‌های منتقل شده در پیام‌های فوری (گفت‌وگوی آنلاین) و نیز آلودگی‌های موجود در سایت‌ها و صفحات اینترنتی را شناسایی و پاک‌سازی کند.
- محافظت از تجهیزات رایانه شما در برابر حملات ویروس‌های جدید و ناشناخته
این قابلیت با استفاده از فناوری‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت پاندا، مثل فناوری
TruPrevent (رفتارشناسی و حرکت‌سنجی فایل‌های اجرایی) و نیز سایر روش‌های پیش‌گیرانه، می‌تواند ویروس‌های جدید و کوبنده را شناسایی و مسدود کند.
 - محافظت از سیستم در برابر نفوذهای غیرمجاز و حملات هک
فایروال قدرتمند پاندا، وظیفه جلوگیری از حملات هک و نفوذهای غیرمجاز را بر‌عهده دارد. این فایروال هوشمند می‌تواند به شکل دوطرفه و قابل تنظیم هم عمل کند. بنابراین، کاربران حرفه‌ای‌تر می‌توانند تمام دسترسی‌های اینترنتی را بر‌حسب نیازهای خود تعریف کنند. محافظت کامل از شبکه‌های بی سیم (وای‌فای) هم از امکانات ویژه فایروال پاندا به‌شمار می‌رود.
- جلوگیری از انتقال ناخواسته یا اجرای ناگهانی ویروس‌ها در بخش‌های مختلف سیستم
با استفاده از ابزار Panda USB Vaccine، ویروس‌ها و بدافزارها توانایی انتشار و اجرای خودکار در بخش‌های مختلف کامپیوتر شما را نخواهند داشت. بنابر‌این، در‌صورت اتصال حافظه‌های جانبی آلوده به کامپیوتر‌، ویروس‌ها نمی‌توانند وارد آن شوند.
-  دسترسی به یک صفحه‌کلید مجازی امن
برای ایجاد حداکثر امنیت در خرید‌های آنلاین، نقل و انتقال اطلاعات حساس از طریق ورود امن رمزهای عبور یا اطلاعات محرمانه در صفحات وب
- امکان جست‌وجوی امن در اینترنت
با استفاده از ابزار اختصاصیPanda Safe Browser، می‌توانید تمام فعالیت‌های اینترنتی‌تان را در یک محیط مجازی انجام دهید. در این صورت محیط فعالیت شما به‌طور کامل از سایر بخش‌های کامپیوتر جدا خواهد بود و در صورت حمله یا نفوذ یک هکر از طریق اینترنت، کامپیوتر شما به‌طور کامل امن و غیر قابل نفوذ خواهد بود.
-  امکان بازیابی و نجات کامپیوتر در مواقع بحرانی
در صورت بروز آلودگی‌های شدید رایانه‌ای در کامپیوتر، به‌ویژه مواقعی که تمام فایل‌های اجرایی و حتی خود برنامه ضدویروس آلوده می‌شوند، می‌توانید با استفاده از یک‌بار راه‌اندازی سیستم از طریق سی‌دی یا حافظه قابل اتصال به یو اس‌پی سیستم آلوده را بازیابی کنید و تمام ویروس‌ها و آلودگی‌های موجود در آن را از بین ببرید.
- امکان اختصاصی محافظت از اطلاعات شخصی
با استفاده از این قابلیت، اطلاعات شخصی، حساس و خصوصی شما، به هیچ‌وجه قابل کپی‌برداری، انتقال و جابه‌جایی نخواهند بود و هیچ کاربری بدون اجازه شما نمی‌تواند به صورت عمدی یا غیر عمدی، این اطلاعات را حذف یا آن را از طریق اینترنت منتقل کند. در نهایت با نصب نرم‌افزارهای پاندا شما امکانات زیر را هم در‌اختیار خواهید داشت:
- امکان مدیریت انواع شبکه‌های خانگی
- محافظت از صندوق‌های پست الکترونیک
-  کنترل دسترسی کودکان، نوجوانان به محتویات اطلاعاتی و اینترنتی
- پشتیبانی و بازیابی اطلاعات حساس به‌صورت آنلاین و آفلاین
- دسترسی به کامپیوترهای شخصی از دوردست
- به‌سازی عملکرد و سرعت کامپیوتر
- امکان رمزگذاری مؤثر روی فایل‌ها
-  امکان حذف غیرقابل بازیابی فایل‌ها و اطلاعات حساس
- ابزار قدرتمند اختصاصی برای مدیریت تمام رمزهای عبور
- امکان پاک‌سازی عمیق سیستم با استفاده از Panda Cloud Cleaner
و در آخر فراموش نکنید .... تمام کاربران رسمی نرم‌افزارهای پاندا تا پایان مدت زمان اشتراک خود،‌ از خدمات فنی و پشتیبانی رایگان، به‌صورت شبانه‌روزی برخوردار هستند.

منبع: ماهنامه شبکه

نظرات : 0

ثبت نظر

18080