۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

مقامات اطلاعاتي آمريکا جاسوسي از شهروندان اروپا را تکذيب کردند

به گزارش ICTPRESS به نقل از خبرگزاريهاي اروپا، در این جلسه جیمز کلاپر مدیر اطلاعات ملی آمریکا گفت: معتقدیم که قانونی بوده ایم و در رابطه به آنچه که انجام داده ایم موثر بوده ایم.
ما از فرصت پیش آمده برای نشان دادن آن به عامه استقبال می کنیم.
ژنرال کیث الکساندر مدیر سازمان امنیت ملی آمریکا هم گفت: زمانی که شما کاری انجام می دهید که با امور اطلاعاتی ربطی ندارد این کار اشتباه است.
ما گزارش کرده ایم و در برابر مردم مسئول هستیم.اگر آنها کاری غیرقانونی انجام داده اند و از فرمان ها سرپیچی کرده اند آنها مسئول اعمال خود هستند و بیشتر این افراد رفته اند.
وی افزود: این برای این کشور مهم است که ما از ملت دفاع می کنیم و با ازضربات جلوگیری کنیم و با برای وضعیت موجود برنامه ای را طراحی می کنیم که موضوع هرگونه حمله به ملت را دفع کنیم.
وی گفت:تصاویری که نشان می دهد و به مردم این نظر را القاء می کند که آژانس امنیت ملی آمریکا این اطلاعات را جمع آوری کرده است، اشتباه است. و اینکه این اطلاعات از شهروندان اروپایی جمع آوری شده باشد هم اشتباه است.
وی درپایان گفت:آژانس امنیت ملی آمریکا و همکارانش منابع اطلاعاتی مورد نیاز و از جمله آنهایی را که با مشارکت شرکای خارجی خود گرد آوری کرده به طور قانونی جمع آوری کرده است. برای این که شفاف باشیم ما این اطلاعات را از شهروندان اروپایی گرد آوری نکرده ایم.
 

نظرات : 0

ثبت نظر

37698