۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

سردار رادان: ايران سه برابر کشورهاي جهانی قدرت کشف جرایم فضای مجازی را دارد

به گزارش ICTPRESS ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش روسای کلانتریها و پاسگاه های انتظامی آذربایجان غربی در ارومیه گفت : میزان کشف جرایم در فضای مجازی در ایران، نزدیک 72 درصد و این در حالی است که میزان کشفیات در این بخش در بسیاری از کشورها که سابقه بیشتری نیز در این خصوص دارند، به 20 تا 25 درصد می رسد.
سردار احمدرضا رادان افزود: علاوه بر آن در فضای واقعی نیز قدرت کشف جرایم به علت تلاش روزافزون فرماندهان و کارکنان انتظامی استان بسیار خوب است که باید از همه دست اندرکاران در این زمینه قدردانی کنیم .
وی درخصوص دلایل موفقیت های امنیتی و انتظامی در کشور اضافه کرد: پلیس خوب و حرفه ای و مردم همراه از دلایل این موفقیت هستند .
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موقعیت خاص کشور و هم مرز بودن با کشورهایی با امنیت کمتر افزود: ایران در میان این کشورها دارای مولفه ها و شاخص های امنیتی بسیار بالایی است که حتی این شاخص ها در بسیاری از کشورهایی که این موقعیت را ندارند، کمتر از ایران است .
سردار رادان در ادامه با قدردانی از نیروهای انتظامی و مرزبانی در همه مناطق گشور گفت: ما همه توان خود را برای حفظ امنیت در کشور بکار گرفته ایم و می گیریم.
وی همچنین با اشاره به وضع بسیار خوب آذربایجان غربی در حوزه امنیت اضافه کرد: این استان در سالهای اخیر، اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی برای توسعه امنیت انجام داده است .
سردار شرفی فرمانده انتظامی استان نیز در سخنانی ابلاغ سازوکارهای اجرایی مدیریت کیفیت، ارتقا سطح کارآمدی و مدیریتی پاسگاه ها، سنجش عملکرد روسای کلانتریها و پاسگاه ها و تجلیل از برترینها، بررسی تهدیدات و اتخاذ راهکارهای علمی و عملی برای مقابله با آنها و ترسیم نقشه راه برای پیشگیری از وقوع جرم را از اهداف این همایش یک روزه بیان کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

74479