۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

رئيس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران معرفي شد

به گزارش ICTPRESS، شهردار تهران در این مراسم گفت: باید سلیقه ها را در عرصه فرهنگی تا جایی که با چارچوب قانون و دین منافات نداشته باشد، بپذیریم و نباید ذره ای از باورهای دینی خود عقب نشینی کنیم.
محمد باقر قالیباف افزود: در نظام اسلامی مدیران و مسئولان در هر سطحی، باید توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی داشته باشند.
وی گفت: کار فرهنگی کاری مینیاتوری است و بنده بر توسعه حوزه اجتماعی تاکید ویژه ای دارم و این توسعه با رویکردهای دینی شکل خواهد گرفت.
شهردار تهران افزود: بنده از آقای خوراکیان که در این مدت کارهای بسیار ارزنده ای انجام دادند، تشکر می کنم و از رئیس جدید سازمان فرهنگی و هنری می خواهم به موضوعات کالبدی بیشتر توجه کند تا در مقایسه با گذشته وضع بهتری داشته باشیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز در ادامه با تشکر از زحمات آقای خوراکیان گفت: آقای شهاب مرادی در چند سال گذشته جزء هیات مدیره سازمان فرهنگی و هنری بود و با سازمان فرهنگی و هنری و فرهنگسراها آشنایی کاملی دارد.
هادی ایازی افزود: در طول مدت مدیریت آقای خوراکیان، 81 درصد مصوبات هیئت مدیره اجرا شد و یکی از دغدغه های وی اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد دینی بود.
رئیس سابق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در ادامه این مراسم گفت: در مدت فعالیتم، از نزدیک با فعالیت های فرهنگی و هنری از جمله سینمای هنرهای تجسمی و ادبیات آشنا شدم.
خوراکیان با اشاره به اینکه تمرکز روی موضوعات از جمله دستاوردهای این سازمان در چند سال گذشته بود، افزود: از جمله این دستاوردها می توان به نمایش برنامه های ترنج، سیمرغ، خیمه خورشید و دیگر برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اشاره کرد.
وی گفت: توانستیم فعالیت این سازمان را به آموزش مسائل دینی و اخلاق توسعه دهیم.
خوراکیان افزود: در حوزه سازمان فرهنگی هنری در زیرساخت ها اتفاقات خوبی صورت گرفته و مطالعاتی انجام شده است.
در مراسم امروز جمعی از شخصیت های فرهنگی ، هنری و ورزشی حضور داشتند و در پایان امیر خوراکیان به عنوان مشاور شهردار تهران در امور تشکل های مردمی معرفی شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

55049