۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

تشکيل پرونده قضايي براي 46 واحد خدماتي در حوزه ارتباطات

به گزارش ICTPRESS به نقل از واحد مرکزی خبر، علی اصغر عیدیان هدف از اجرای این طرح را حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کاهش تخلفات و ارتقاء سطح آگاهی مردم اعلام کرد و گفت: در این مرحله تعدادی از دفاتر مخابراتی استانی، مراکز پستی، دفاتر پیشخوان دولت، شرکت های حوزه آی تی و اینترنت در سراسر کشور بازدید و بررسی شد.
وی گفت: تفاهمنامه تشکیل طرح پایش در سال 1390 به امضای اعضای هشت دستگاه حاکمیتی و نظارتی رسید و اکنون این طرح عملیاتی شده است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با مرکزیت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و هفت دستگاه نظارتی شامل سازمان تعزیرات حکومتی، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، سازمان فناوری اطلاعات، پلیس فتا و سازمان نظام صنفی، کمیته ای مرکزی تشکیل شده است که هماهنگی های لازم برای نظارت بر واحدهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات صورت گیرد.
عیدیان گفت: در ارزیابی و نظارت بر واحدهای خدماتی پس از تشکیل پرونده و بررسی های دقیق کارشناسی، با متخلفان برابر قوانین برخورد خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

55429