۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

آوات، آروزی داشتن تبلت "توان یابان" را محقق ساخت

به گزارش ICTPRESS ، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به مناسبت روزجهانی معلولان (12 آذر) مراسم ویژه ای را با رویکرد فرهنگ سازی و معرفی توانمندی های توان یابان برگزار وتعدادی از آرزوهای توان یابان را در قالب طرح درخت آرزوها با حمایت خیرین وهنرمندان و ورزشکاران برآورده کرد.
در این مراسم که با قرائت پیام دبیرکل سازمان ملل به مناسبت روزجهانی معلولان آغاز شد، بزرگترین کیک ویلچری با همکاری صنف شیرینی پزی تهران (100 کیلوگرم) دردیدعموم قرارگرفت.
بر اساس این گزارش، شرکت آوات در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در طرح درخت آرزوهای این مجتمع مشارکت کرد.
آوات که در زبان فارسی به معنای آرزوست در طرح مجتمع آموزشی رعد آرزوهای مربوط به تبلت توان یابان را برآورده ساخت.
این شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات به تمامی افرادی که از درخت آرزوها، طلب تبلت داشتند یک دستگاه تبلت اهدا کرد تا در برآورده کردن بخش کوچکی از آرزوهای بزرگ توان یابان سهیم باشد و مسئولیت های اجتماعی خود را در روز جهانی معلولان به جا آورد.
گفتنی است آوات همزمان با شروع فعالیتش در بازار فناوری اطلاعات، مجموعه فعالیت هایی رابا پیام "مسئولیت های اجتماعی یادمان باشد"آغازکرد. هدف آوات ازاین فعالیتها عمل به مسئولیتهای اجتماعی خویش وترغیب دیگران به مشارکت دراین مهم است.
درحال حاضرآوات همکاری با دوموسسه خیریه را در پرونده مسئولیت های اجتماعی خود دارد و به تازگی همکاری خود را با مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد آغاز کرده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

68142