۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

اینفوتک در نمایشگاه ایران الکامپ 2013 از جدیدترین فناوری پرداخت همراه رونمایی میکند

به گزارش ICTPRESS ، مهندس نداجعفری مدیرفروش اینفوتک بعدازظهر سه شنبه 12 آذر در نشستی خبری در آستانه برگزاری نمایشگاه ایران الکامپ 2013 به خبرنگاران رسانه ها گفت : این سرویس متمایز ار سرویس های مشابه است و تفاوت ها در سیستم امنیت کاربری و پذیرندگی کاملا محسوس است.
وی اظهار داشت: اکنون و در جریان نمایشگاه الکامپ اینفوتک برپایه ارائه خدمات نوین مبتنی بر فناوری USSD در قالب خدمات پرداخت الکترونیک فارغ از اینترنت کاربران نهایی را هدف قرار داده است و با فرهنگ سازی مناسب ارتباط تعاملی خوبی را طی روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ نوزدهم از 14 الی 17 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با کاربران برقرار خواهد ساخت.
خانم جعفری تاکید کرد: در مسیر ارائه این خدمات ، نوآوری هایی در خدمات یاد شده صورت گرفته که طی 15 روز آینده ارائه خواهد شد.
وی گفت: آنچه در امتداد این مسیر تعیین کننده است خلاقیت کاربران در استفاده و بهره جستن از امکانات زیاد این خدمات است.
اینکه پرداخت های الکترونیکی به واسطه فناوری USSD چگونه کاربران را در کاهش هزینه ها ، عبور از محدودیت ها ، حذف پول نقد، مدیریت زمان و بهبود کسب و کار های آنان یاری دهد به نحوه کاربری و دیدگاه مشتریان مربوط می شود.
امیرحسام حسنی مدیر بازاریابی این شرکت نیز در سخنانی گفت: شرکت اطلاعات فناوری جهانی پارس ( InfoTech International ) در سال 1382 با هدف ایجاد یک تیم کاری متخصص و توانمند، با تجربه و تخصص بالا در زمینه طراحی و توسعه سیستم‌های یکپارچه در حوزه بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک تأسیس شد.
وی گفت: تمرکز بر تولید و عرضه نرم‌افزارهای اتوماسیون بانکی، سیستم‌های پرداخت الکترونیکی از طریق کارت‌های هوشمند (Debit/Credit Card & E-Purse Systems) و سیستم‌های تسهیل‌کننده ارائه خدمات در دولت الکترونیک بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده قبل از تأسیس این شرکت بود.
حسنی گفت: در حال حاضر علاوه بر دفاتر داخلی و داشتن شرکای داخلی و فعال بودن دفتر امارات متحده عربی، در بخش تأمین کارت، تجهیزات شبکه پرداخت، تجهیزات امنیتی بانکی، سیستم های یکپارچه بانکی و… دارای همکاری مستقیم با شرکای تجاری و معتبر بین المللی خود است.
وی افزود: شرکت مبنا کارت آریا مهم ترین شریک تجاری در مجموعه بزرگ اینفوتک است که با اخذ مجوز تامین خدمات پرداخت " PSP " از بانک مرکزی (ج.ا.ا) در زمینه تامین، پشتیبانی و بازاریابی پایانه های فروش مشغول فعالیت است.
وی گفت: مخاطب خدمات اینفوتک را بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و فعالان حوزه خدمات پرداخت الکترونیک و مخاطبان شرکت مبنا را خدمت پذیران یعنی پذیرندگان و دارندگان کارت های بانکی تشکیل می دهند.
مازیار مواج مدیر پی اس پی شرکت مبنا کارت آریا نیز در سخنانی گفت: بستر زیرساختی که مدت کوتاهی است در عرصه خدمات پرداخت الکترونیکی بر بستر ارتباطات همراه و از طریق گوشی های تلفن همراه مورد توجه قرار گرفته است فناوری USSD است.
وی گفت: این بستر ویژگی های منحصر به فردی دارد به نحوی که بهینه بودن ، پوشش معایب شیوه های قبلی و تنوع خدمات قابل ارائه به واسطه این زیرساخت افق های تازه ای را برای خدمات پرداخت الکترونیکی در کشور هموار می سازد.
مهندس مواج گفت: در شبکه تلفن همراه "یو اس اس دی" یک بستر و زبان مشترک برای برقراری ارتباط تلفن همراه با رایانه هایی است که سرویس های متنوعی از سوی فراهم کنندگان خدمات روی آن ها تعریف شده است.
وی گفت: در صنعت پرداخت الکترونیک از این بستر برای ایجاد یک شیوه جدید پرداخت استفاده شده است.
با استفاده از این شیوه فاصله مشتری با فروشنده کالا یا خدمات و بانک به اندازه فاصله مشتری با تلفن همراه کاهش می یابد.
همچنین در این نشست خبری کیوان بشاش مدیر محصول شرکت اینفوتک نیز در سخنانی به خبرنگاران گفت: این سیستم که در امنیت و پذیرندگی تفاوت های محسوسی با سیستم های مشابه دارد ، ساختاری مشابه سیستم پیامک در مسیر تعامل با کاربر دارد و خدمات عمومی ارائه شده در یک درگاه امن پرداخت الکترونیکی در اختیار کاربر قرار می گیرد.
وی گفت: مشاهده موجودی ، پرداخت قبوض، خرید شارژ و در خلاقانه ترین شکل نیز در خدمت خرید، مشتریان را قادر میسازد تا با پاسخ دادن به چند پیام هم خرید و هم پرداخت خود را انجام دهند.
صورت حساب ها ، تاییدیه ها ، دستور پرداخت ها و فاکتورهای خرید هر کدام با یک پیام در اختیار مشتری قرار گرفته و یا توسط وی ارسال می شود.
شیوه ای امن و راحت که استفاده از آن به زودی برای عموم مردم دوری ناپذیر می شود.
مهندس بشاش گفت: تمامی هموطنان برای شروع تجربه جدید خود کافی است در استفاده از این سرویس ست شماره # 770* را با موبایل خود شماره گیری کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

13037