۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

واعظی فردا الکامپ نوزدهم را افتتاح می کند

به گزارش ICTPRESS به نقل از مهر، امیر مسعود عطایی در تشریح برنامه های مدنظر برای نوزدهمین رویداد فناوری اطلاعات کشور اظهار داشت: الکامپ نوزدهم صبح فردا پنج شنبه 14 آذرماه با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رئیس شورای سیاستگذاری این نمایشگاه و نیز معاونان 30 وزارتخانه و دستگاه اجرایی کشور و رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای گشایش می یابد.
وی با بیان اینکه 30 دستگاه و نهاد اجرایی در قالب دو سالن دولت الکترونیک در الکامپ امسال خدمات مربوط به دولت الکترونیک را ارائه می دهند ادامه داد: ایران الکامپ 2013 با شعار زندگی هوشمند در بیش از 11 سالن و درفضایی بالغ بر 22 هزار مترمربع برگزار می شود.
عطایی از حضور حدود 593 شرکت در الکامپ نوزدهم خبر داد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته به نظر می رسد بالغ بر 120 هزار نفر در 4 روز برپایی الکامپ از این نمایشگاه دیدن کنند.
دبیر شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی با اشاره به برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی با محوریت زندگی و شبکه های هوشمند ارتباطی به عنوان برنامه های جانبی این نمایشگاه گفت: براساس برنامه های مدنظر در الکامپ امسال حضور کاتالوگی شرکتهای حاضر ممنوع است و تمامی شرکتها قرار است خدمات و محصول ارائه کنند.
وی با اشاره به برنامه های سالن دولت الکترونیک در این نمایشگاه گفت: طرح شبکه ارتباطی بخش صنعت - شبکه شباب - به عنوان یکی از زیرمجموعه های شبکه ملی اطلاعات در این نمایشگاه توسط وزارت صنعت معدن و تجارت عرضه می شود؛ همچنین سایر وزارتخانه ها طرح های ملی مرتبط را ارائه کرده اند.
عطایی تصریح کرد: برای مثال وزارت کشور سرویس انتخابات الکترونیکی را در فضای باز و با هدف نظرسنجی از مردم پیاده سازی خواهدکرد؛ همچنین سازمان ثبت احوال با سرویس کارت هوشمند ملی و وزارت بهداشت با سرویس شبکه سلامت در این نمایشگاه حضور می یابند؛ پلیس +10 و دفاتر خدمات قضایی نیز در سالن دولت الکترونیکی خدمات ارائه خواهند داد.
به گفته دبیر شورای سیاستگذاری الکامپ، این نمایشگاه از 14 تا 17 آذرماه از 9 صبح تا 16 بعدازظهر پذیرای عموم است.

نظرات : 0

ثبت نظر

19384