۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

آخرین مهلت برای ثبت وب سایتها در جشنواره وب ایران

به گزارش ICTPRESS ، فعالان وعلاقمندان در این حوزه می توانند نسبت به ثبت نام ویا ویرایش وب سایت های خود  تا پایان روز 30 آذر ماه 1392 اقدام كنند.  بنا به تصمیم نهایی شورای سیاست گذاری جشنواره،زمان ثبت نام برای جشنواره وب ایران تمدید نخواهد شد.
افزایش چشمگیر ثبت نام در جشنواره وب ایران
بر اساس گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره وب ایران، ثبت نام درششمین جشنواره وب ایران افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است.
در پنجمین جشنواره وب ایران تعداد6052 وب سایت شرکت داشته اند که امسال تعداد این وب سایتها از مرز 8000 وب سایت گذشته است.
با پایان زمان ثبت نام در جشنواره فرآیند داوری وب سایتها آغاز خواهد شد، وب سایتهای شرکت کننده در 4 شاخه "کسب و کار های اینترنتی" ، "استارتاپ ها" ، "اطلاع رسانی و فرهنگی" و "صنایع مرتبط" و 43 گروه به رقابت خواهند پرداخت.

آغاز ارزیابی وب سایت ها توسط داوران
با پایان ثبت نام درششمین جشنواره وب ایران، داوری  و ارزیابی وب سایت ها آغاز خواهد شد . اولین روز شروع داوری 1 دی ماه 1392 است و داوران به مدت یک ماه  به بررسی وارزیابی وبسایت های ثبت نام شده بر اساس ملاک های داوری در ششمین جشنواره وب ایران می پردازند.
نامزدهای این دوره در تاریخ 1 بهمن ماه 1392 معرفی می شوند.
حضور بیش از ۱۲۰۰ اپلیکیشن فارسی موبایل در اولین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران
در حالیکه کمتر از ۶ روز تا پایان قطعی زمان ثبت اپلیکیشن‌ها در جشنواره نرم‌افزارهای موبایل باقی مانده است تاکنون ۱۲۳۵ اپلیکیشن در این جشنواره ثبت شده اند که از این تعداد اپلیکیشن ثبت شده تا به الان ۱۰۸۱ اپلیکیشن مورد تایید کمیته ثبت آثار دبیرخانه جشنواره نرم‌افزارهای موبایل قرار گرفته است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره‌‌ نرم‌افزارهای موبایل مراجعه كنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

32889