۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

عرضه اولیه سهام شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط‌عمومی فرابورس ایران، امیر هامونی با اعلام این خبر و با بیان اینکه نماد شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بازار دوم درج شده است گفت: روز چهارشنبه بیست و هفتم آذرماه تعداد 9 میلیون و 404 هزار سهم، معادل 10 درصد از سهام شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا برای اولین بار در نماد "حسینا" توسط سهامدار عمده به عموم عرضه خواهد شد.
به گفته وی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در گروه حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات و زیرگروه حمل و نقل دریایی قرار دارد و سرمایه آن 94 میلیارد و 40 میلیون ریال است.
هامونی با اشاره به محدودیت‌های موجود در اساسنامه صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک یادآور شد: این صندوق‌ها هیچ‌گونه سهمیه‌ای برای خرید سهام ندارند و دسترسی مشتریان برخط نیز در جریان کشف قیمت مسدود خواهد شد.
مدیرعامل فرابورس ایران افزود: پس از فرایند کشف قیمت شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا توسط کارگزاران، معامله‌گران برخط می‌توانند حداکثر به میزان سهمیه‌ای که در روز عرضه برای آنها اعلام خواهد شد اقدام به خرید سهام این شرکت به قیمت کشف شده کنند.
شایان ذکر است امیدنامه این شرکت در سایت فرابورس ایران به نشانیwww.ifb.ir  و در بخش پذیرش قرار دارد و دیگر اطلاعات تکمیلی آن از قبیل صورت‌های مالی و پیش‌بینی درآمد هر سهم نیز در سایت کدال موجود است.
 

نظرات : 0

ثبت نظر

46110