۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت

افزایش چشمگیر پایداری خدمات سامانه های بانکی کشور در زمان پرداخت یارانه ها

به گزارش ICTPRESS ، مهندس سیفی مدیر سیستم های کارت شرکت خدمات انفورماتیک در تشریح دلایل افزایش پایداری ارائه خدمات شبکه بانکی افزود: با توجه به مشاهده اختلالاتی در برخی بانک های کشور طی دوره قبل پرداخت یارانه ها, تهیه گزارشی از دلایل بروز اختلالات در دستور کار شرکت خدمات انفورماتیک قرار گرفت و نتایج آن به طور مستند به بانک مرکزی ارائه گردید. بانک مرکزی نیز با ابلاغ این موارد به بانک های مذکور, دستور رفع سریع تر آنها را صادر نمود.
وی خاطر نشان کرد: هم عرض با این اقدامات و به روال معمول, شرکت خدمات  انفورماتیک نیز برنامه های توسعه ای, ارتقاء ظرفیت و توان سیستم های خود را مطابق با نیاز شبکه بانکی, به ویژه در زمان پرداخت یارانه ها به طور جدی پی گرفت .
مهندس سیفی گفت: در کنار این اقدامات با همکاری ویژه بانک ها اهم کاستی های مورد اشاره در گزارش مذکور رفع گردید که نتیجه این اقدامات  بهبود در خور ملاحظه کم و کیف خدمات به بانک های مشتری و در نهایت مردم  بوده است.
این خبر می افزاید: شرکت خدمات انفورماتیک از سال گذشته همزمان با آغاز به کار شبکه شاپرک سعی نموده است تا در چندین دوره ظرفیت های هر دو شبکه شتاب  و شاپرک را ارتقاء داده و ضمن رصد لحظه ای سیستم ها با شناسایی دشواری ها در مسیر رفع آنها گام بردارد؛ نکته مهم دیگر اینکه بر اساس برنامه استراتژیک شرکت, توسعه توام با پایداری خدمات در کنار توجه به نوآوری ها اصول غیر قابل انکار خدماتی است که از سوی شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی مد نظر قرار گرفته است.

نظرات : 0

ثبت نظر

11786