۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

هشدار به خریداران نرم افزارهای نظارت تصویری

به گزارش ICTPRESS به نقل از دیده بان آی تی، شرکت پرشیا سیستم نماینده انحصاری نرم افزار نظارت تصویری نئوو با همکاری شرکت اصلی در راستای جلوگیری از این فعالیت های غیر مجاز اقدام به ایجاد تغییراتی در نسخه های جدید این نرم افزار كرده است.
بنابر اعلامیه موجود در سایت کمپانی نئوو،با توجه به بروز مشکلات عدیده برای کاربران و عدم اطمینان از تصاویر ضبط شده در نسخه های کرک شده و همچنین فعال سازی نرم افزار IP+ توسط دانگل های USB نامعتبر،خریداران باید توجه داشته باشند که تنها لایسنس های 16 رقمی که قابلیت ثبت در سرور کمپانی نئوو را دارند معتبر و شامل پشتیبانی خواهند بود.
گفتنی است، نسخه های کرک شده و تقلبی نرم افزار IP+ توسط برخی افراد با قفل های سخت افزاری نامعتبر همراه شده و به قیمت های گزاف و بدون پشتیبانی معتبر فروخته می شود. ضمن آنکه این نسخ قابلیت اطمینان کافی براي ضبط تصاویر را نداشته و احتمال درست عمل نکردن آن نیز بالاست.
پرشیا سیستم (تلفن 88541800) و کمپانی نئوو تصریح کرده اند که در خصوص نسخه های غیر معتبر هیچ گونه مسئولیتی نخواهند داشت و از ارائه هر گونه خدمات به این قبیل نسخه ها معذور خواهند بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

22084