۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

جدیدترین نسخه از محصول Panda Cloud Systems Management

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، به گفته این محققان محصول PCSM به عنوان یک محصول امنیتی بسیار قوی امکان مدیریت و نظارت از راه دور کلیه سیستم های متصل به شبکه را برای مدیران شبکه فراهم می کند اما در جدیدترین بروز رسانی از این محصول آزمایشگاه پاندا سکیوریتی قابلیت تشخیص و پاکسازی سیستم ها از انواع بدافزارها را از طریق نرم افزار Panda Cloud Cleaner به این محصول اضافه کرده است.
این در حالیست که مدیران شبکه می توانند بلافاصله بعد از بکارگیری این نرم افزار نتایج حاصل از اسکن و تشخیص آن را از طریق کنسول مدیریتی تحت وب آن نیز مشاهده کنند.
با اضافه شدن Panda Cloud Cleaner به این محصول، مدیران شبکه از این پس به راحتی قادر خواهند بود نسبت به هر نوع آلودگی حتی جدیدترین نسل از انواع تروجان ها و بدافزارها واکنش نشان داده و به سرعت آنها را شناسایی کرده و پاکسازی کنند.
این قابلیت منحصر به فرد در نهایت منجر به مدیریت کارآمدتر شبکه توسط مدیران IT خواهد شد.
چراکه این مدیران خواهند توانست Panda Cloud Cleaner را روی کلیه سیستم های شبکه اجرا و از پاکسازی سیستم از هر نوع آلودگی و بدافزار مطمئن شوند.
چنانچه در مورد این محصول نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید به وب سایت محلی این شرکت به نشانی pandasecurity.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 88170801 تماس حاصل فرمایید.

نظرات : 0

ثبت نظر

78691