مدیر سیستمهای کارت شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: افزایش پایداری خدمات سامانههای بانکی در زمان پرداخت یارانهها
به گزارش ICTPRESS ، مهندس سیفی مدیر سیستمهای کارت شرکت خدمات انفورماتیک در تشریح دلایل افزایش پایداری ارائه خدمات شبکه بانکی افزود: با توجه به مشاهده اختلالاتی در برخی بانکهای کشور طی دوره قبل پرداخت یارانهها، تهیه گزارشی از دلایل بروز اختلالات در دستور کار شرکت خدمات انفورماتیک قرار گرفت و نتایج آن به طور مستند به بانک مرکزی ارائه شد بانک مرکزی نیز با ابلاغ این موارد به بانکهای مذکور، دستور رفع سریعتر آنها را صادر کرد.
وی خاطرنشان کرد: هم عرض با این اقدامات و به روال معمول، شرکت خدمات انفورماتیک نیز برنامههای توسعهای، ارتقای ظرفیت و توان سیستمهای خود را مطابق با نیاز شبکه بانکی، به ویژه در زمان پرداخت یارانه ها به طور جدی پی گرفت.
بنا به اعلام روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک سیفی گفت: در کنار این اقدامات با همکاری ویژه بانکها اهم کاستیهای مورد اشاره در گزارش مذکور رفع شد که نتیجه این اقدامات بهبود در خور ملاحظه کم و کیف خدمات به بانکهای مشتری و در نهایت مردم بوده است.
شرکت خدمات انفورماتیک از سال گذشته همزمان با آغاز به کار شبکه شاپرک سعی کرده تا در چندین دوره ظرفیتهای هر دو شبکه شتاب و شاپرک را ارتقاء داده و ضمن رصد لحظهای سیستمها با شناسایی دشواریها در مسیر رفع آنها گام بردارد.
نکته مهم دیگر اینکه بر اساس برنامه استراتژیک شرکت، توسعه توام با پایداری خدمات در کنار توجه به نوآوریها اصول غیر قابل انکار خدماتی است که از سوی شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی مد نظر قرار گرفته است.
نظرات : 0