۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

رئیس سازمان نصر تهران: چشمان بخش خصوصی نباید به دستان دولت باشد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، آزاده داننده که در دومین گردهمایی بزرگ اعضا و در حضور یک هزار مدیر خصوصی و دولتی سخن می‌گفت، بر عزم و تلاش سازمان نصر برای ظرفیت‌سازی و بهبود فضای ICT کشور تاکید کرد.
داننده با اشاره به هدف برگزاری دومین گردهمایی بزرگ سازمان نصر تهران گفت: افزایش مشارکت و ایجاد نشاط صنفی میان اعضا مهم‌ترین دلیل برگزاری این مراسم بوده است و خوشبختانه این دورهاز گردهمایی  نیز همچون دور اول با استقبال پرشور اعضا روبه‌رو شد.
وي به تشریح  اهداف سازمان و حمایت شرکت رایتل ازبرگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود: ما از گذشته به دنبال ایجاد  فضای مشترک همکاری بودیم و رایتل نیز به دنبال زمانی بود تا بتواند ظرفیت‌های خود را به فعالان حوزه فناوری اطلاعات در کشور معرفی کند. امیدواریم این گردهمایی بتواند فضای مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها در جهت توسعه کسب و کار IT باشد.
رئیس سازمان نصر تهران ادامه داد: تلاش سازمان همواره بر این بوده که مشکلات و مسائل  اعضای صنف را برطرف کند تا بدین وسیله فضای IT در کشور بهبود یابد.
داننده ضمن اظهار امیدواری از تحقق وعده‌های دولت گفت: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید و عملی شدن وعده‌ها ، بخش خصوصی  مجال و فضای بیشتری برای توسعه پیدا کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

70228