۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

دکتر واعظی در کنفرانس توسعه جهانی مخابرات 2014: آمادگی کامل ایران براي همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت

به گزارش ICTPRESS به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی که بکی از سخنرانان اصلی کنفرانس بود ضمن اشاره به رسالت مهم اتحادیه جهانی ارتباطات در توسعه مخابرات کشورها بویژه کشورهای در حال رشد گفت: نقش زیر ساخت، خدمات و صنعت مخابرات در توسعه اجتماعی-اقتصادی کشورها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
دکتر وا عظی نقش ارتباطات را در توانمند سازی افراد و جوامع مهم دانست و رشد روز افزون بخش خصوصی و دولتی در سرمایه گذاری خدمات و زیرساختهای باند پهن را مثبت و سازنده ارزیابی کرد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر وجود شکاف دیجیتالی بین کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال رشد بر ضرورت توجه به ارزشهای فرهنگی در توسعه مخابرات کشورها تاکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان اظهارداشت: نقش مهم اتحادیه جهانی مخابرات و کشورهای توسعه یافته و پردرآمد تلاش براي کاهش شکاف دیجیتال بین کشورها است.
دکتر واعظی ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی مطلوب جمهوری اسلامی ایران در ارتباط شمال-جنوب و شرق به غرب گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل  برای همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت، را دارد.
بنابراين گزارش، در این کنفرانس 43 وزیر ارتباطات، 21 معاون وزیر و 17 رئیس رگولاتوری و بالغ بر 200 نفر از مدیران ارشد و کارشناسان مخابراتی کشورهای عضو اتحادیه جهانی مخابرات  شرکت كرده اند.

نظرات : 0

ثبت نظر

46926