۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

معامله 1006 میلیارد ریال اوراق در فرابورس

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط‌عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز بیشترین حجم و ارزش معاملات به داد و ستد  150میلیون سهم شرکت اعتباری عسکریه به ارزش 300 میلیارد ریال اختصاص داشت.
سهام شرکت‌های صنایع غذایی مینو شرق، آهن و فولاد ارفع و توکاریل بیشترین رشد قیمت را داشتند و در عین حال بیشترین کاهش قیمت نصیب شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، بیمه نوین، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان، افرانت و یمان لار سبزوار شد.
از سوی دیگر در بازار ETF، 187 هزار و 160 واحد صندوق قابل معامله اطلس به ارزش 1.81 میلیارد ریال مبادله شد و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 71 هزار و 290 ورقه مشارکت میدکو و 60 هزار و 120 برگه اجاره رایتل دست به دست شد.
..................................
فرابورس به ساختمان دیدار رفت

مدیر اداری فرابورس ایران از تحویل گرفتن ساختمان جدید این شرکت و انتقال فرابورس به خیابان دیدار شمالی خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی فرابورس ایران، علی نقوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به انتقال بیشتر واحدهای اداری فرابورس از ساختمان حافظ به ساختمان جدید این شرکت واقع در خیابان دیدار شمالی، هیات مدیره در تاریخ 21 اسفندماه 92 تغییر نشانی قانونی فرابورس را تصویب کرد.
وی افزود: از این پس سهامداران فرابورس و آن دسته از کسانی که به منظور انجام کارهای اداری نیاز به مراجعه حضوری و یا مکاتبه با واحدهای مختلف فرابورس را دارند، باید از طریق آدرس جدید این شرکت اقدام کنند.
دبیر هیات مدیره فرابورس ایران با اشاره به اینکه ساختمان جدید این شرکت به مساحت 4735 متر مربع در 5 طبقه اداری و 3 طبقه پارکینگ ساخته شده است، یادآور شد: این ساختمان که در شهریور 1390 توسط فرابورس خریداری شده، از فضای اداری وسیع‌تر و مدرن‌تری نسبت به ساختمان حافظ برخوردار است.
به گفته نقوی، فرابورس با توجه به گسترش فعالیت‌ها و استخدام پرسنل جدید در ساختمان حافظ با محدودیت فضای فیزیکی روبه‌رو بود که با انتقال به ساختمان جدید این محدودیت‌ها برطرف شده است.
مدیر اداری فرابورس ایران با بیان اینکه اداره‌های نظارت و عملیات بازار همچنان در ساختمان حافظ مستقر هستند، یادآور شد: روابط‌عمومی فرابورس نیز به منظور پاسخگویی هرچه بهتر به مراجعه کنندگان، در ساختمان حافظ باقی مانده است که به زودی این واحدها نیز به ساختمان جدید منتقل خواهند شد.
گفتنی است ساختمان جدید فرابورس ایران در اتوبان شهید حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش خیابان دیدار شمالی، پلاک یک واقع شده و سهامداران فرابورس نیز به منظور تماس با اداره سهام این شرکت، می‌توانند با شماره 88201270 تماس حاصل كنند.
..................................
نخستین عرضه اولیه سال 93با کشتیرانی دریای خزر آغاز می شود

رئیس اداره عملیات بازار فرابورس گفت :10درصد از سهام شرکت کشتیرانی دریای خزر دوشنبه 18 فروردین در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می شود.
به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، بهنام محسنی با اعلام این خبر افزود: 54 میلیون سهم معادل 10درصد از سهام شرکت 540 میلیارد ریالی کشتیرانی دریای خزر دوشنبه 18 فروردین در بازار دوم فرابورس برای عموم عرضه اولیه می شود.
وی تصریح کرد: 25 میلیون سهم برای فرآیند کشف قیمت در نظر گرفته شده و سقف خرید برای صندوق های سرمایه گذاری 30 هزار سهم است .
محسنی خاطر نشان کرد: در روز عرضه اولیه 29 میلیون سهم هم به معامله گران آنلاین تخصیص داده شده که پس از کشف قیمت می توانند اقدام به خرید کنند.
به گفته وی پیش بینی سود سال 93 کشتیرانی دریای خزر 493 ریال اعلام شده،در حالی که شرکت در سال 92 سود 451 ریالی به ازای هر سهم داشت.

نظرات : 0

ثبت نظر

57505