۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت

دبیر بخش نگاه هنرمند جشنواره تهران منصوب شد

به گزارش ICTPRESS ، حمید خانی در این حکم اظهار امیدواری کرده است که حضور هنرمندان طراز اول کشور در حوزه فیلم سازی با تلفن همراه بتواند جوانان و کاربران تلفن همراه را به خلق آثار هنرمندانه با موبایل تشویق کند.
مهدی آشنادوست که بیش از 10 سال در زمینه عکاسی سینما و تئاتر فعالیت نموده،برگزاری بیش از 10 نمایشگاه  انفرادی عکس و حضور در جشنواره های گوناگون داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.
وی عضو فدراسیون جهانی عکاسیFIAPو برگزیده 3 دورخ عکاسی تئاتر از جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.
دبیر بخش نگاه هنرمند دمین دوره جشنواره همراه تهران در گفتگو با ستاد خبری جشنواره گفت: در این دوره 15 هنرمند با تلفن همراه فیلم می سازند.بخش نگاه هنرمند غیر رقابتی بوده و آثار ساخته شده در زمان برگزاری جشنواره به نمایش در خواهند آمد.
آشنادوست نحوه حضور هنرمندان را این گونه توضیح داد:هنرمندان از رشته های گوناگون هنری همچون سینما،تئاتر،موسیقی،نقاشی و ...در این بخش حضور دارند و فرصتی فراهم می شود که از دریچه نگاه هنرمندان رشته های مختلف به موضوع فیلم سازی با تلفن همراه و قابلیت های این ابزار اثر هنری برداخته شود.
وی استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان دوره اول جشنواره از نمایش آثار هنرمندان مطرح را نشانی از تاثیرگذاری مثبت این بخش بر مخاطبان جشنواره دانست و اضافه کرد: بخش نگاه هنرمند در اولین دوره پذیرای 9 فیلم از هنرمندان سینما و تاتر بود.

در این بخش رضا کیانیان با فیلم "گربه" ،پیمان معادی با فیلم "آیین چراغ خاموشی نیست" ، رامبد جوان با فیلم "ببخشید" ، مرضیه برومند با فیلم "عمونوروز"،صابر ابر با فیلم "آنا جان"،رضا عطاران با فیلم "غروب"،مهناز افشار با فیلم "عدم قطعیت"،بهرام رادان با فیلم "اشتباهی" و حبیب رضایی با فیلم "فوت(یک ،دو،سه)" حضور داشتند.
مهدی آشنادوست در پایان افزود:هم اکنون در حال مذاکره با هنرمندان هستیم و اخبار مربوطه به حضور هر هنرمند متعاقبا اعلام می شود.
جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موضوع فیلم و عکس های موبایلی،دومین دوره خود را از اسفند 1392 آغاز کرده و در شهریور 1393 با نمایش آثار منتخب موبایلی برگزار می شود.

شرکت در جشنواره از طریق سایتwww.tfpf.mobi  امکان پذیر است.

نظرات : 0

ثبت نظر

31363